در این مقاله به این سوال پاسخ میدهیم که پست مهمان در سئو چیست؟
اما ما فقط از تعریف وبلاگ نویسی مهمان در سئو فراتر خواهیم رفت.
همانطور که در ادامه خواهید دید، مزایای زیادی وجود دارد که میتوانید هنگام ایجاد پست مهمان بخشی از استراتژی سئوی دیجیتال مارکتینگ خود دریافت کنید، از جمله افزایش بک لینکهای وب سایت، بهبود اعتبار موضوعی و دامنه، ترافیک ارگانیک بیشتر و آگاهی بهتر از برند با هدف خود. حضار.
اگر به پست مهمان و سئو علاقه مند هستید، این مقاله مکانی عالی برای شروع است. شما همه چیزهایی را که در مورد وبلاگ نویسی مهمان نیاز دارید، راه درستی برای ایجاد لینک و نکات اثبات شده بهینه سازی موتورهای جستجو برای به دست آوردن بیشترین ارزش از تلاش های خود برای انتشار پیدا خواهید کرد.
ارسال مهمان در سئو چیست؟
ارسال مهمان در سئو فرآیند نوشتن یک پست وبلاگ برای وب سایت دیگر و قرار دادن لینک بازگشت به سایت شما در پست است. پست مهمان برای سئو خوب است زیرا باعث افزایش نوردهی، اعتبار و بک لینک برای وب سایت شما می شود.
آیا ارسال مهمان در سئو ایمن است؟
وقتی از بهترین روش ها برای نوشتن محتوای پست مهمان با کیفیت پیروی می کنید، پست مهمان در سئو ایمن است. ارسال مهمان به عنوان یک استراتژی سئو روشی موثر برای ایجاد بک لینک های با کیفیت به وب سایت شما است تا رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد و برند شما را در معرض مخاطبان هدف گسترده تری قرار دهد.
با این حال، هنگام ارسال پست مهمان برای سئو، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
- اطمینان حاصل کنید که وب سایتی که میهمان در آن پست می کنید به جایگاه شما مرتبط باشد. بهتر است برای اهداف سئو و همچنین دریافت ترافیک هدفمند از کاربرانی که به تجارت شما علاقه مند هستند، مقاله ای در یک وب سایت مرتبط با موضوع داشته باشید.
- همیشه محتوایی با کیفیت بالا بنویسید که برای خواننده ارزش ایجاد کند. فقط به خاطر دریافت بک لینک پست مهمان ارسال نکنید. مطمئن شوید که مقاله شما ارزش خواندن دارد. باز هم، شما می خواهید که افراد روی پیوندهای شما در پست کلیک کنند تا محتوای بیشتری را کشف کنند.
- هنگام پیوند دادن به وب سایت خود برای سئوی خارج از صفحه، از انکر تکست هوشمندانه استفاده کنید. Anchor Text متنی است که برای پیوند یک کلمه یا عبارت به وب سایت خود استفاده می کنید. متن لنگر با پر کردن کلمات کلیدی می تواند هرزنامه به نظر برسد و وب سایت شما را توسط گوگل جریمه کند. یک قانون کلی خوب این است که طبق این راهنمای بهینه سازی متن لنگر، از لنگرهای طبیعی در پست های مهمان خود استفاده کنید.
- مطمئن شوید وبسایتی که مهمان آن پست میکنید دارای اعتبار دامنه و ترافیک بالایی باشد. هرچه اعتبار دامنه بالاتر باشد، معمولاً بک لینک شما ارزش بیشتری خواهد داشت. همچنین، در سایتی که حداقل 1000 بازدیدکننده در ماه دارد، هدف خود را دریافت کنید. این نشان می دهد که سایت در جایگاه خوبی نزد گوگل قرار دارد و می تواند از طریق بک لینک ها ترافیک با کیفیتی را به سایت شما ارسال کند.
پست های مهمان چگونه به سئو کمک می کنند؟
پست های مهمان با ارائه بک لینک به وب سایت شما و قرار دادن محتوای شما در معرض مخاطبان جدید برای ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر و لینک های اضافی از دیگر صاحبان وب سایت به سئو کمک می کنند. به طور کلی، پست مهمان به سئو برای رتبه بندی موتورهای جستجو و آگاهی از برند کمک می کند.
ارسال مهمان یکی از موثرترین راه ها برای بهبود سئوی وب سایت شما در طول کمپین ساخت لینک است. با توجه به الف بررسی ساخت لینک توسط هکر اتوریتی، 64.9٪ از سازنده های لینک و صاحبان وبلاگ به طور فعال از آن به عنوان تاکتیک خود برای سئو خارج از صفحه استفاده می کنند. با انتشار محتوای با کیفیت بالا در سایر وب سایت های محبوب، می توانید دیده شدن نام تجاری خود را افزایش دهید، با سایر وب مسترها ارتباط برقرار کنید و ترافیک را به سایت خود بازگردانید.
وقتی پست مهمان به درستی انجام شود، میتواند یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند باشد که کسبوکار شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی میکند، که میتواند به مرور زمان منجر به بک لینکهای طبیعیتر شود.
مزایای وبلاگ نویسی مهمان برای سئو
تعداد بک لینک ها را افزایش می دهد
وقتی وبلاگ مهمان سایت دیگری میشوید، میتوانید پیوندی را به وبسایت خود در بیوگرافی نویسنده و/یا متن پست خود اضافه کنید. این به افزایش تعداد بک لینک های با کیفیت بالا کمک می کند که به دامنه و صفحات وب شما اشاره می کنند که عامل اصلی در تعیین رتبه موتور جستجوی شما است.
اقتدار موضعی را بهبود می بخشد
هنگامی که پست های وبلاگ مهمان را در مورد موضوعات مرتبط با سایت خود می نویسید و به صفحات وب مرتبط در وب سایت خود پیوند می دهید، در این صورت به بهبود اعتبار موضوعی دامنه خود کمک می کنید. این مهم است زیرا گوگل ارتباط سایت شما با کلمات کلیدی خاص را ارزیابی می کند تا تعیین کند که رتبه آن در نتایج جستجو چقدر است.
ترافیک ارگانیک بیشتری را هدایت می کند
وبلاگ نویسی مهمان به افزایش اعتبار دامنه و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو کمک می کند، که سپس ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. این ترافیک بدون پرداخت از موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ به جای یک کمپین تبلیغاتی یا تبلیغات رسانه های اجتماعی می آید.
ترافیک با کیفیت بالاتر ایجاد می کند
وبلاگ نویسی مهمان همچنین به شما کمک می کند تا ترافیک با کیفیت بالاتری ایجاد کنید. افرادی که روی پیوندهای شما در یک پست وبلاگ مهمان کلیک می کنند، به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می شوند، زیرا به آنچه شما ارائه می دهید علاقه بیشتری دارند.
دید برند را افزایش می دهد
وبلاگ نویسی مهمان همچنین می تواند به افزایش دیده شدن نام تجاری شما در موتورهای جستجو و از طریق وب سایت های دیگر کمک کند. وقتی وبلاگ مهمان سایت های محبوب در صنعت خود می شوید، برند خود را در مقابل مخاطبان بیشتری قرار می دهید. این می تواند به افزایش آگاهی و دسترسی برند کمک کند و در نهایت منجر به ترافیک و مشتریان بیشتر شود.
وبلاگ نویسی مهمان در استراتژی سئو
1. اهداف وبلاگ نویسی مهمان خود را تعیین کنید
وقتی صحبت از وبلاگ نویسی مهمان در سئو می شود، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. برخی از رایج ترین اهداف عبارتند از:
- ایجاد بک لینک برای وب سایت شما
- افزایش آگاهی از برند
- ایجاد سرنخ یا فروش
- جذب بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما
همانطور که می بینید، هر پست مهمان نباید صرفاً بر روی دریافت بک لینک متمرکز شود. همچنین می توانید از یک مقاله مهمان برای افزایش آگاهی و فروش برند علاوه بر بهبود پروفایل بک لینک وب سایت خود برای سئو استفاده کنید.
هنگامی که اهداف خود را شناختید، می توانید به دنبال فرصت های وبلاگ نویسی مهمان باشید که به شما در دستیابی به آنها کمک می کند.
2. فرصت های پست مهمان را پیدا کنید
قدم بعدی یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان است. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد، از جمله:
- جستجوی آنلاین برای وب سایت هایی که پست مهمان را می پذیرند.
- به دنبال وبلاگ هایی هستید که مرتبط با صنعت شما هستند.
- تماس با اینفلوئنسرها و پرسیدن اینکه آیا آنها به پست مهمان از شما علاقه مند هستند یا خیر.
- بررسی بک لینک های رقبا و تلاش برای دریافت پست مهمان در همان سایت ها.
همچنین میتوانید این اپراتورهای جستجوی پیشرفته را در Google برای یافتن فرصتهای ارسال مهمان امتحان کنید:
- عنوان کلمه کلیدی: “برای ما بنویس”
- عنوان کلمه کلیدی: “برای من بنویس”
- عنوان کلمه کلیدی: “مشارکت در”
- عنوان کلمه کلیدی: “ارسال” + inurl:blog
- کلمه کلیدی “ارسال پست مهمان”
- کلمه کلیدی inurl:/guest-post/
- کلمه کلیدی “پست مهمان”
- کلمه کلیدی “پست مهمان توسط”
- کلمه کلیدی “پذیرش پست مهمان”
- کلمه کلیدی “دستورالعمل های پست مهمان”
- کلمه کلیدی “نویسنده مهمان”
- کلمه کلیدی “مقاله مهمان”
- کلمه کلیدی “ستون مهمان”
- کلمه کلیدی “شرکت کننده شوید”
- inpostauthor: کلید واژه مهمان
- inpostauthor: کلمه کلیدی “وبلاگ مهمان”.
- inpostauthor: کلمه کلیدی “پست مهمان”.
هنگامی که چند سایت بالقوه را پیدا کردید، باید آنها را واجد شرایط کنید تا مطمئن شوید که مناسب هستند.
3. واجد شرایط بودن سایت های وبلاگ نویسی مهمان
قبل از ارائه ایده پست مهمان، ضروری است که مطمئن شوید سایت معتبر است و محتوای با کیفیت بالایی دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:
- وب سایت باید دارای اعتبار دامنه خوبی باشد.
- محتوا در سرتاسر وب سایت باید به خوبی نوشته شده و آموزنده باشد.
- وب سایت باید ترافیک خوبی داشته باشد.
- وب سایت نباید صرفاً برای ارسال پست مهمان ایجاد شود. اگر هر مقاله منتشر شده دارای پیوندهای خروجی آشکار به سایت های تصادفی باشد، احتمالاً فقط برای فروش لینک ساخته شده است و باید از آن اجتناب کرد.
اگر بتوانید سایتی را بیابید که همه این معیارها را برآورده کند، به احتمال زیاد فرصت خوبی برای ایجاد یک پیشنهاد است.
4. پست وبلاگ مهمان خود را بهینه کنید
هنگامی که چند سایت بالقوه را پیدا کردید و آنها را واجد شرایط ساختید، وقت آن رسیده است که پیشنهاد خود را ارائه دهید. هنگام ارسال یک پست مهمان، حتماً موارد زیر را درج کنید:
- چرا می خواهید برای وب سایت بنویسید.
- چه نوع مقاله ای را می خواهید بنویسید.
- خلاصه ای از مقاله ای که پیشنهاد می کنید.
- چرا فکر می کنید مقاله برای وب سایت مناسب است.
- چگونه این پست مهمان برای صاحب سایت و مخاطبان آنها مفید خواهد بود.
- اگر صاحب سایت پست مهمان شما را بپذیرد، از چه روش هایی برای تبلیغ محتوا برای مالک سایت استفاده می کنید.
اگر طرح شما به خوبی طراحی شده و متناسب با وب سایت باشد، به احتمال زیاد پست مهمان خود را پذیرفته اید.
5. پست مهمان را بنویسید
هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد، وقت آن است که نوشتن پست مهمان خود را شروع کنید. نکات زیر را حتما در نظر داشته باشید:
- محتوای با کیفیت بالا و به خوبی تحقیق بنویسید. به یاد داشته باشید: این مقاله بازتابی از نام تجاری شما خواهد بود و در حالت ایده آل می خواهید آن را برای کلمات کلیدی خود در رتبه بالایی در گوگل قرار دهید. این راهنما را در مورد نحوه نوشتن محتوایی که برای نکات بیشتر در این مورد رتبه بندی می کند، ببینید.
- 1-2 پیوند متنی به وب سایت خود اضافه کنید.
- 1 پیوند به دامنه خود در بیو نویسنده اضافه کنید.
- از متن لنگر برای پیوندهای خود عاقلانه استفاده کنید و کلمات کلیدی را پر نکنید
- مطمئن شوید که مقاله شما برای وب سایت مناسب است.
- موضوع را به صورت موضعی با صفحات وبی که در وب سایت خود به شما پیوند می دهید مرتبط نگه دارید.
6. ایجاد بک لینک برای پست مهمان
اگر زمان یا بودجه شما اجازه می دهد، پس باید به صفحه پست مهمان بک لینک ایجاد کنید.
انجام این مرحله می تواند به افزایش رتبه صفحه برای مقاله کمک کند و سپس می تواند ارزش پیوندی را که از طریق پیوندهای متنی به وب سایت شما منتقل می شود، بهبود بخشد. این راهنمای دیگر در مورد نحوه دریافت بک لینک بدون ارسال مهمان را مشاهده کنید تا بدانید چگونه با استفاده از سایر استراتژی های لینک سازی، لینک هایی با کیفیت بالا به مقالات خود دریافت کنید.
7. نتایج را دنبال کنید
مرحله آخر این است که نتایج کمپین وبلاگ نویسی مهمان خود را پیگیری کنید. چند چیز وجود دارد که می خواهید ردیابی کنید، از جمله:
- تعداد بازدیدکنندگانی که از پست مهمان به وب سایت شما می آیند.
- تغییر در موقعیت های رتبه بندی موتورهای جستجو (SERP) برای صفحات وب لینک شده.
- تعداد سرنخ ها یا فروش های ایجاد شده از پست مهمان.
- تغییر در اعتبار دامنه و اقتدار صفحه فردی.
با ردیابی این معیارها، می توانید ببینید کمپین وبلاگ نویسی مهمان چقدر موثر است و تنظیمات لازم را انجام دهید.
8. استراتژی وبلاگ نویسی مهمان خود را اصلاح کنید
پس از اینکه نتایج خود را ردیابی کردید، می خواهید از آن داده ها برای اصلاح استراتژی سئو وبلاگ نویسی مهمان خود برای فرصت های آینده استفاده کنید.f
شاید، مقاله شما بازدیدهای زیادی از صفحه برای صاحب سایت دیگر داشته باشد، اما ترافیک مستقیم زیادی برای شما ارسال نمی کند. یا شاید کیفیت سرنخ هایی که به سایت شما می آیند آنطور که انتظار داشتید خوب نباشد. یا امیدواریم رتبه بندی SERP برای URL های هدف شما افزایش یابد.
بر اساس این اطلاعات، میتوانید نحوه نزدیک شدن به فرصت وبلاگنویسی مهمان بعدی خود را تنظیم کنید. هر مقاله جدیدی که می نویسید باید در دستیابی به اهدافتان کمی بهتر باشد. برای نکات و ایده های بیشتر می توانید این راهنمای استراتژی ساخت لینک پست مهمان دیگر را بررسی کنید.
ارسال مهمان در SEO خلاصه
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد پست مهمان در سئو لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، وبلاگ نویسی مهمان در سئو می تواند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد، زیرا باعث افزایش نوردهی، اعتبار و بک لینک ها برای وب سایت شما می شود. همه اینها می تواند به رتبه بندی دامنه شما در موتورهای جستجو کمک کند و مخاطبان هدف بیشتری را جذب کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/what-is-guest-posting-in-seo/