علاوه بر سئو، SEM شامل ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی با استفاده از پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل یا بینگ ادز است. بسته به اهداف و بودجه خود می توانید انواع مختلفی از تبلیغات مانند تبلیغات متنی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی یا تبلیغات خرید را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تبلیغات خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند کلمات کلیدی، مکان، دستگاه، جمعیت، علایق، رفتار و غیره هدف قرار دهید.
تبلیغات پولی به تبلیغاتی اطلاق می شود که در بالا یا پایین SERP ها یا سایر وب سایت هایی که بخشی از شبکه موتور جستجو هستند ظاهر می شود.
SEO و SEM دو نام اختصاری هستند که اغلب به جای یکدیگر در صنعت بازاریابی دیجیتال استفاده می شوند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید