
بروزرسانی: 04 تیر 1404
آیا کلمات کلیدی SEO می توانند عبارت باشند؟ (جواب داد)
چند نمونه از عبارات کلیدی عبارتند از: "نرم افزار ایمیل مارکتینگ"، "بهترین غذای ارگانیک سگ برای توله سگ"، "سگ واکر ارزان قیمت در سیاتل"، "نحوه انجام سئو" و غیره. این عبارات کلیدی بیش از یک کلمه دارند و بیشتر هستند. خاص نسبت به کلمات کلیدی منفرد
یک عبارت کلیدواژه چقدر می تواند طولانی باشد؟
کلمات کلیدی و عبارات سئو هر دو اصطلاحاتی هستند که افراد برای یافتن محتوا در وب استفاده می کنند. تفاوت این است که کلمات کلیدی معمولاً گسترده و کلی هستند، در حالی که عبارات محدودتر و دقیق تر هستند.
اما آیا کلمات کلیدی سئو می توانند عبارت باشند؟
به عنوان مثال، اگر وب سایتی در مورد آموزش سگ دارید، استفاده از کلمه ای مانند سگ به عنوان کلمه کلیدی برای جذب مخاطب مناسب بسیار مبهم و گسترده است. به موتورهای جستجو یا کاربران نمی گوید محتوای شما در مورد چیست یا چه چیزی ارائه می دهید.
کلمات کلیدی سئو بسته به هدف و زمینه پرس و جو جستجو می توانند کلمات یا عبارات واحد باشند. با این حال، عبارات تمایل دارند که قصد واضح تری داشته باشند و رقابت کمتری نسبت به کلمات واحد داشته باشند.
آیا یک کلمه کلیدی می تواند دو کلمه داشته باشد؟
در این مقاله پاسخ خواهیم داد که آیا کلمات کلیدی سئو می توانند عبارت باشند یا خیر، نمونه هایی از کلمات کلیدی نوع عبارت را ارائه می دهیم و توضیح خواهیم داد که کلمات کلیدی سئو چقدر می توانند برای بهینه سازی موتورهای جستجو طولانی باشند.
آیا کلمات کلیدی SEO می توانند عبارت باشند؟
یک عبارت کلیدی می تواند تا زمانی که نیاز دارد با عبارت جستجوی کاربر مطابقت داشته باشد. بسیاری از عبارات کلیدی چهار کلمه یا بیشتر طول دارند و برخی از عبارات می توانند تا 10 کلمه یا بیشتر باشند.
با این حال، استفاده از عبارتی مانند "استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای غیر انتفاعی" یا "روندهای بازاریابی دیجیتال برای هتل ها" رقابتی کمتری دارد و رتبه بندی برای آنها آسان تر است. کمتر وب سایتی وجود دارد که از یک عبارت استفاده می کند، و شما می توانید جایگاه یا مخاطب خاصی را هدف قرار دهید.
عبارات قصد تجاری و نرخ تبدیل بالاتری نسبت به کلمات کلیدی دارند
ارائه بهترین نکات سئو ...
منبع: https://seochatter.com/can-seo-keywords-be-phrases/
به عنوان مثال، اگر وب سایتی در مورد بازاریابی دیجیتال دارید، استفاده از یک کلمه مانند "بازاریابی" به عنوان کلمه کلیدی بسیار رقابتی است و رتبه بندی برای آن دشوار است. میلیون ها وب سایت دیگر وجود دارند که از یک کلمه کلیدی استفاده می کنند و بسیاری از آنها از اعتبار و محبوبیت بیشتری نسبت به شما برخوردار هستند.
یک نام رایج برای کلمات کلیدی سئو بر اساس طول کلمه، کلمات کلیدی short-tail هستند که 1-2 کلمه هستند. عبارات سئو اغلب به عنوان کلمات کلیدی دم بلند نامیده می شوند که چهار کلمه یا بیشتر طول دارند.
نمونه هایی از عبارات کلیدواژه چیست؟
به عنوان مثال، کاربر ممکن است به دنبال چیزی خاص در موتور جستجوی گوگل باشد، مانند "چگونه در نوادا بدون مراسم یا مجوز ازدواج کنیم" که شامل 11 کلمه است. با دانستن اینکه این یک جستجوی واقعی با کلمات زیاد است، یک صاحب وب سایت می تواند این عبارت کلیدی طولانی را برای SEO هدف قرار دهد تا نوع خاصی از ترافیک ارگانیک را جذب کند.
خلاصه ای از کلمات کلیدی اگر سئو می توانند عباراتی باشند
برای مثال، اگر وب سایتی دارید که کفش می فروشد، استفاده از کلمه ای مانند «کفش» به عنوان کلمه کلیدی بسیار عمومی است و هدف جستجوی کمی دارد. این نشان نمی دهد که چه نوع کفشی را می فروشید یا کاربر می خواهد چه چیزی بخرد.