موتورهای جستجو در مورد کلمات کلیدی به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند. این بدان معنی است که آنها در جستارهای جستجو بین حروف بزرگ و کوچک تفاوتی قائل نمی شوند. به عنوان مثال، اگر شما برای «کارشناس سئو در نیویورک»، «کارشناس سئو در نیویورک» یا «کارشناس سئو در نیویورک» جستجو کنید، نتایج مشابهی را در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ دریافت خواهید کرد.
CTR درصد کاربرانی است که پس از مشاهده لینک شما در SERP ها روی آن کلیک می کنند. CTR می تواند بر رتبه و ترافیک شما تأثیر بگذارد، زیرا به موتورهای جستجو نشان می دهد که چقدر صفحه شما برای کاربران مرتبط و جذاب است.
حروف بزرگ کلمه کلیدی می تواند با برجسته کردن پیوند شما یا ترکیب شدن با نتایج دیگر بر CTR تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، استفاده از حروف بزرگ یا حروف بزرگ میتواند لینک شما را معتبرتر و قابل اعتمادتر نشان دهد، در حالی که استفاده از حروف بزرگ یا تمام حروف کوچک میتواند آن را اسپم و غیرحرفهای جلوه دهد.
نرخ پرش
برای مثال، اگر «نکات SEO برای مبتدیان» را جستجو کنید، ممکن است متوجه شوید که برخی از کلمات در عناوین و قطعات نتایج پررنگ هستند. این کار برای جلب توجه به کلمات کلیدی مطابق با درخواست شما انجام می شود. حساسیت به حروف کوچک و بزرگ گاهی اوقات می تواند روی کلماتی که در SERP پررنگ می شوند تأثیر بگذارد، مشابه مثال قبلی در مورد NASA در مقابل nasa که بر اساس حروف بزرگ معانی متفاوتی دارند.
آیا ابرداده ها باید با حروف بزرگ نوشته شوند؟
در نهایت، هیچ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا بستگی به مخاطب هدف، صنعت و صدای برند شما دارد.
کلمات کلیدی سئو به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند و موتورهای جستجو بین حروف کوچک و بزرگ تفاوتی قائل نمی شوند. این بدان معنی است که مورد کلمات کلیدی SEO شما بر رتبه بندی آنها برای جستجوهای مربوطه تأثیر نمی گذارد.
حساسیت به حروف چیست؟
ارائه بهترین نکات سئو…