متن جایگزین باید توصیفی، مرتبط باشد و کلمات کلیدی شما را به روشی طبیعی شامل شود. اکثر پلتفرم های CMS به شما امکان می دهند متن جایگزین را برای تصاویر خود مستقیماً در ویرایشگر ویرایش کنید.
متا تگ های SEO که مهم نیستند
این یک خلاصه مختصر از صفحه وب شما است که در زیر برچسب عنوان در نتایج جستجو ظاهر می شود. توضیحات متا باید اطلاعات بیشتری در مورد محتوای شما ارائه دهد و در عین حال شامل کلمات کلیدی اصلی SEO و یک فراخوان برای اقدام (CTA) فریبنده برای تشویق کاربران به کلیک بر روی صفحه وب شما باشد.
این عنوان صفحه وب شما است که در نتایج جستجو و در برگه مرورگر ظاهر می شود. برچسب عنوان برای هر صفحه وب باید منحصر به فرد، توصیفی و مرتبط با محتوا و کلمات کلیدی شما باشد. همچنین باید مختصر و جذاب باشد تا توجه و علاقه کاربر موتور جستجو را به خود جلب کند.
این برچسبی است که به موتورهای جستجو می گوید که آیا صفحه وب شما را ایندکس یا دنبال کنند یا خیر. میتوانید از متا تگ روباتها برای جلوگیری از ایندکس کردن صفحات تکراری یا با کیفیت پایین توسط موتورهای جستجو استفاده کنید یا به آنها اجازه دهید صفحات خاصی را که میخواهید خزیده شوند، فهرست کنند.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.