می توانید تگ H1 خود را با استفاده از یک تگ HTML در قسمت بدنه کد صفحه وب خود تنظیم کنید. به عنوان مثال:
عناوین SEO چیست؟
همانطور که قبلا ذکر شد، عناوین سئو متنی هستند که در بالای برگه مرورگر شما و در SERP ها ظاهر می شوند. آنها به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کنند تا ارتباط و کیفیت صفحه شما را برای یک پرس و جو مشخص کنند. آنها همچنین کاربران را ترغیب می کنند تا روی لیست صفحه وب شما کلیک کنند.
ارائه بهترین نکات سئو …
تگ های H1 متعدد در یک صفحه لزوما برای سئو بد نیستند، اما توصیه نمی شوند. جان مولر از گوگل گفت که استفاده از چندین تگ H1 در یک صفحه تا زمانی که برای محتوا منطقی باشد خوب است.
همچنین میتوانید از یک پلتفرم CMS مانند وردپرس برای ویرایش تگ H1 خود در ویرایشگر بصری استفاده کنید، اگر عنوان صفحه قابل مشاهده شما به عنوان عنوان H1 کد شده باشد.
آیا عنوان SEO و H1 باید متفاوت باشد؟
تگ های H1 متنی هستند که به عنوان بزرگترین و برجسته ترین عنوان در صفحه وب شما ظاهر می شوند. آنها به کاربران کمک می کنند تا محتوای شما را به سرعت اسکن و هضم کنند. آنها همچنین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار و سلسله مراتب صفحه شما را درک کنند.
همچنین می توانید از یک افزونه SEO مانند Yoast یا Rank Math استفاده کنید تا به راحتی عنوان SEO خود را در وردپرس یا سایر سیستم عامل های CMS ویرایش کنید.
تگ H1 چیست؟
تگ های H1 باید برای کاربر واضح، آموزنده و جذاب باشد. آنها همچنین باید کلیدواژه یا عبارت مورد نظر شما را، ترجیحاً در ابتدا، شامل شوند. یک تمرین خوب سئو این است که عنوان سئو را در قسمت تگ H1 کپی کنید. به این ترتیب، بازدیدکنندگانی که روی فهرست صفحه وب در SERP کلیک میکنند، میدانند که در صفحه صحیح فرود میآیند زیرا تگ H1 با عنوان SEO برای فهرست مطابقت دارد.
عنوان SEO و H1 باید یکسان یا بسیار مشابه باشند. این به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند تا بفهمند صفحه وب شما در مورد چیست و موتورهای جستجو را مجبور می کند تا متن صحیح را برای فهرست صفحه وب شما در SERP ها نشان دهند.
هم عناوین سئو و هم تگ های H1 باید شامل کلمه یا عبارت مورد نظر شما باشند، با هدف و انتظارات جستجوی کاربر مطابقت داشته باشند و با یکدیگر سازگار و منسجم باشند تا بیشترین ارزش سئو را از این عناصر HTML دریافت کنید.
خلاصه عناوین سئو و برچسب های H1
می توانید عنوان SEO خود را با استفاده از یک تگ HTML در قسمت head کد صفحه وب خود تنظیم کنید. به عنوان مثال:
تگ های H1 برای سئو مهم هستند. تگ های H1 به خزنده های موتورهای جستجو می گویند که صفحه وب شما در مورد چیست و به الگوریتم های نمایه سازی کمک می کند تا ساختار و سلسله مراتب محتوای شما را درک کنند.
تگ H1 که به عنوان تگ عنوان یا عنوان صفحه نیز شناخته می شود، متنی است که به عنوان بزرگترین و برجسته ترین عنوان در صفحه وب شما ظاهر می شود. معمولاً در بالای محتوای شما قرار دارد تا کاربران آن را بخوانند.
عناوین سئو و تگ های H1 یکسان نیستند. عناوین SEO نشان دهنده عنوان فهرست صفحات وب در صفحات نتایج موتور جستجو هستند در حالی که تگ های H1 محتوای صفحه را معرفی می کنند و به کاربران اطمینان می دهند که نیازهای آنها را برآورده می کند.
نمودار مقایسه عناوین سئو و برچسب های H1
یک تگ H1 نباید بیشتر از 70 کاراکتر با احتساب فاصله باشد. اگر طولانی تر باشد، ممکن است برای کاربران بسیار حجیم و طاقت فرسا به نظر برسد. بنابراین، اگر از یک تگ H1 سفارشی برای محتوای سئو خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که در محدوده این محدودیت کاراکتر باقی می ماند.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید