سئو همچنین می تواند به شما کمک کند تا مراحل مختلف قیف خرید، از آگاهی گرفته تا تصمیم، با ایجاد محتوایی که مخاطبان شما را آموزش می دهد، آگاه می کند یا متقاعد می کند، هدف قرار دهید. ترکیب آن با این واقعیت که SEO بالاترین بازگشت سرمایه را برای تلاش های بازاریابی شما ارائه می دهد، می توانید مشتریان با کیفیت بالاتر را در هر مرحله از قیف فروش با کمترین هزینه های تجاری جذب کنید.
4. سئو می تواند موفقیت شما را با اعداد واقعی اندازه گیری کند
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
آیا سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟
همچنین میتوانید با بهینهسازی وبسایت خود برای زبانها یا مکانهای مختلف، از سئو برای ورود به بازارهای جدید یا گسترش پایگاه مشتریان خود استفاده کنید. این امر سئو را به یک استراتژی بازاریابی شگفت انگیز برای مشاغل در هر اندازه تبدیل می کند: مشاغل کوچک تا شرکت های بزرگ.
آیا سئو برای کسب و کارهای کوچک ارزشش را دارد؟
طبق آمار، جستجوی ارگانیک دارای نرخ تبدیل 14٪ است، در حالی که PPC دارای نرخ تبدیل 10٪ است. بنابراین، با سئو، کسب و کار شما نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه تعداد فروش محصولات و خدمات را بدون پرداخت هزینه برای آن مشتریان افزایش می دهد. این باعث کاهش هزینه های جذب مشتری (CAC) می شود.
2. SEO می تواند اعتبار شما را افزایش دهد
اما آیا سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟
ارائه بهترین نکات سئو …
این داده ها می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید چه چیزی در استراتژی سئوی شما کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و بدون حدس زدن تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنید. با دسترسی به این داده ها، می توانید اصل 80/20 را در تلاش های بازاریابی آنلاین خود اعمال کنید تا بتوانید بر روی 20 درصد از روش های SEO تمرکز کنید که 80 درصد از نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.
سئو می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با جذب ترافیک ارگانیک (بدون پرداخت) بیشتر به وب سایت شما درآمد بیشتری کسب کند. سئو یک استراتژی بازاریابی عالی برای کاهش هزینه های تبلیغاتی شماست، زیرا زمانی که وب سایت شما در لیست های ارگانیک رتبه بندی می شود، مجبور نیستید برای کلیک یا نمایش در موتورهای جستجو هزینه ای بپردازید.
همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، Moz یا Majestic برای تجزیه و تحلیل نمایه بک لینک، Domain Authority (DA)، Page Authority (PA) و سایر معیارهای کلیدی SEO که برای رتبه بندی گوگل اهمیت دارند استفاده کنید.
سئو برای مشاغل کوچک ارزش آن را دارد زیرا می تواند به آنها کمک کند تا ترافیک ارگانیک، سرنخ و فروش را بدون صرف هزینه برای تبلیغات ایجاد کنند. سئو همچنین می تواند اعتبار، آگاهی از برند و رقابت در جایگاه خود را افزایش دهد.
سئو می تواند برای هر کسب و کاری که می خواهد به مشتریان بالقوه آنلاین دست یابد، مفید باشد. با این حال، برخی از کسب و کارها بسته به صنعت، مخاطبان هدف، موقعیت مکانی و اهداف خود، ممکن است بیشتر از سایرین از سئو سود ببرند.
سئو یک استراتژی راه عالی است که به کسب و کارهای کوچک کمک می کند در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ رتبه بالایی کسب کنند تا بتوانند برای جستجوهای مربوط به آنچه می فروشند قابل مشاهده باشند.
سئو می تواند به شما کمک کند بدون صرف هزینه ای برای تبلیغات، به مخاطبان جهانی یا محلی دسترسی پیدا کنید. برخلاف روشهای بازاریابی سنتی که نیاز به نگهداری و سرمایهگذاری مداوم دارند، سئو ۲۴ ساعته برای تبلیغ کسبوکار شما به صورت آنلاین کار میکند.
در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه سئو می تواند به کسب و کار شما از طرق مختلف کمک کند، مانند افزایش آگاهی از برند، ایجاد سرنخ و فروش بیشتر و بهبود بازگشت سرمایه (ROI).