راه دیگری که میتوانید بدون وبسایت یا دامنه سئو انجام دهید، از طریق پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک، ردیت، توییتر، لینکدین، یوتیوب و غیره است. شما می توانید پروفایل ها یا صفحاتی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید و محتوای مرتبط را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید. همچنین میتوانید پروفایلها و پستهای رسانههای اجتماعی خود را با کلمات کلیدی، هشتگها، تصاویر، ویدیوها، پیوندها و موارد دیگر بهینه کنید تا دید و تعامل خود را افزایش دهید.
ارائه بهترین نکات سئو …
نام، آدرس، شماره تلفن، ساعت کاری، نظرات، عکسها و موارد دیگر را نشان میدهد. همچنین می توانید پست ها، پیشنهادات، رویدادها، محصولات و خدمات را به فهرست GBP خود اضافه کنید تا کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و مشتریان را جذب کنید.
مزایای وبلاگ های رایگان:
- انجام سئو رایگان است.
- این به شما کمک می کند تا به مخاطبان بزرگ و درگیر دست پیدا کنید.
- این به شما کمک می کند از محتوای خود درآمد کسب کنید.
- این به شما کمک می کند نام تجاری و شهرت شخصی خود را بسازید.
معایب پلتفرم های میزبانی وب رایگان:
- از نظر عملکرد و سفارشی سازی محدود است.
- مشمول سیاستها و محدودیتهای پلتفرم است.
- رقابتی است و ممکن است نیاز به ارتقا داشته باشد.
- این می تواند در استراتژی های SEO که می توانید استفاده کنید محدود شود، مانند بهینه سازی برچسب های عنوان، توضیحات متا، URL ها و عناصر فنی SEO.
5. SEO را در سایت های رسانه های اجتماعی انجام دهید
راه چهارم برای انجام سئو بدون وب سایت از طریق پلتفرم های میزبانی وب رایگان مانند Medium، HubPages، Substack و غیره است. اینها شبیه به وبلاگ های رایگان هستند اما مخاطبان هدف و روش های مختلفی برای استفاده از پلتفرم ها دارند.
انجام سئو در نمایه کسب و کار گوگل یک راه عالی برای تمرین استراتژی های سئو محلی برای ترویج محصولات و خدمات محلی در هر نقطه از جهان است.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.