ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
منبع: https://seochatter.com/does-seo-have-a-future-will-it-exist/
برای بهینهسازی وبسایت خود برای آینده سئو با جستجوی صوتی، باید از استراتژیهای مشابه سئوی معنایی همانطور که قبلاً ذکر شد استفاده کنید: شامل زبان طبیعی و کلمات کلیدی طولانی که با نحوه صحبت کاربران مطابقت دارند، پاسخهای واضح و مختصر به سؤالات جستجوی صوتی ارائه دهید. در قالب قطعات برجسته یا نتایج غنی.
همچنین میتوانید از نشانهگذاری طرحواره یا دادههای ساختاریافته برای کمک به موتورهای جستجو برای درک زمینه و معنای محتوای شما استفاده کنید. همچنین باید وب سایت خود را برای سازگاری با موبایل، سرعت و عملکرد بهینه کنید.
برای بهینه سازی وب سایت خود برای آینده سئو و جستجوی بصری، باید از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط و توصیف کننده محتوای شما استفاده کنید. همچنین برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر خود باید از متن جایگزین، عنوان، عنوان و برچسب استفاده کنید. همچنین باید از نشانه گذاری طرحواره یا داده های ساختاریافته برای کمک به موتورهای جستجو برای درک زمینه و معنای تصاویر شما استفاده کنید. همچنین باید تصاویر خود را از نظر سرعت، اندازه و فرمت بهینه کنید تا به سرعت بارگیری شوند و به اندازه کافی بزرگ باشند تا در جستجوی تصویر گوگل و سایر پلتفرم های آنلاین نمایش داده شوند.
الگوریتمهای مبتنی بر هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که فرآیندهای خزیدن، نمایهسازی و رتبهبندی صفحات وب را بهبود بخشند و نتایج جستجو را دقیقتر، شخصیسازی و کارآمدتر کنند.
ارائه بهترین نکات سئو …
اما آیا سئو آینده ای دارد؟
جستجوی بصری یکی دیگر از روندهای نوظهور است که به کاربران اجازه می دهد از تصاویر به جای کلمات برای جستجوی اطلاعات استفاده کنند. جستجوی بصری از هوش مصنوعی و تشخیص تصویر پشتیبانی میکند که موتورهای جستجو و اپلیکیشنها را قادر میسازد اشیا، رنگها، اشکال، متن و غیره را در یک تصویر شناسایی و تجزیه و تحلیل کنند.
تجربه صفحه در حال حاضر یک عامل مهم برای SEO است، زیرا بر رضایت، تعامل و حفظ کاربر تأثیر می گذارد. با این حال، تجربه صفحه در آینده برای سئو اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا گوگل به روز رسانی تجربه صفحه را راه اندازی کرد، که وب سایت هایی را که تجربه کاربری خوبی ارائه می دهند در اولویت قرار می دهد.
در این مقاله توضیح خواهیم داد که آیا سئو آینده ای دارد یا خیر، و اگر چنین است، آینده سئو برای صاحبان وب سایت و متخصصان سئو چگونه خواهد بود.