این راهنما بررسی های تایید شده توسط گوگل را توضیح می دهد.
در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد بررسیهای تأیید شده Google بدانید، از جمله اینکه چه هستند، چرا مهم هستند، و نحوه دریافت نظرات تأیید شده مشتریان توسط Google برای کسبوکارتان برای بهبود شهرت آن در Google Maps، جستجوی Google، خواهید یافت. و تبلیغات خدمات محلی
همانطور که متوجه خواهید شد، نظرات تأیید شده در Google یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب برای کمک به رزرو مشاغل و خدمات بیشتر برای کسب و کارتان است.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
بررسی های تایید شده گوگل چیست؟
نظرات تأیید شده توسط Google نظراتی هستند که توسط مشتریانی نوشته شده است که ارائه دهنده خدمات را از طریق تبلیغات خدمات محلی در Google پیدا کرده و استخدام کرده اند. نظرات تأیید شده Google حاوی برچسب “Google Verified” است تا به کاربران نشان دهد که شخصی که این سرویس را بررسی می کند واقعاً آن را از طریق سیستم ردیابی مشتری Google خریداری کرده است.
نظرات مشتریان Google در مقابل نظرات تأیید شده Google
نمایههای کسبوکار Google دارای دو نوع بررسی هستند: نظرات مشتریان Google و نظرات تأیید شده Google. تفاوت اصلی بین این انواع بررسی این است که نظرات استاندارد مشتری توسط Google تأیید نمیشوند (یعنی هر کسی میتواند نظر مشتری Google را در نمایه کسبوکار بگذارد). با این حال، فقط افرادی که خدماتی را از طریق تبلیغات خدمات محلی خریداری کردهاند، میتوانند در فهرست نمایه کسبوکار شرکت، یک بررسی تأیید شده ارائه کنند.
علاوه بر این، Google Customer Reviews یک سرویس رایگان است که به همه سازمانهای دارای نمایه کسبوکار Google اجازه میدهد تا بازخورد مشتریانی را که از شرکتشان خرید کردهاند جمعآوری کنند. بررسیهای تأییدشده Google از شما میخواهد که یک آگهی خدمات محلی بخرید و هزینه هر کلیک (CPC) را برای کلیک تبلیغی که منجر به فروش شده است بپردازید. هر دو نوع نظرات دارای رتبه بندی ستاره هستند.
چرا نظرات مشتریان تأیید شده توسط Google مهم هستند؟
نظرات مشتریان تأیید شده توسط Google مهم است زیرا تأیید می کند یک سرویس توسط مشتریان واقعی خریداری و بررسی شده است. بررسیهای تأیید شده در Google کمک میکند اطمینان حاصل شود که مشتریان قانونی بازخورد قابل اعتمادی ارائه میدهند. نقدهای پرداختی یا جعلی برای افزایش اعتبار یک تجارت آنلاین نیست.
تعداد بررسیهای تأییدشده مشتریان Google نیز مهم است زیرا بر نحوه رتبهبندی یک کسبوکار در تبلیغات خدمات محلی تأثیر میگذارد. کسبوکارهایی که تعداد بیشتری (و رتبهبندی ستارههای مثبت) بررسیهای تأیید شده دارند، معمولاً در موتور جستجوی Google برای جستجوهای محلی دیده میشوند و همچنین اعتماد و اعتبار را از دیدگاه مشتری بهبود میبخشند.
ارائهدهندگان خدمات محلی میتوانند با دریافت نظرات تأییدشدهتر مشتریان در Google با راهاندازی آگهیهای خدمات محلی و تشویق مشتریان راضی به ارائه نظرات در نمایه کسبوکار Google خود، سود زیادی ببرند.
چگونه بررسی های گوگل تایید شده را دریافت کنیم
پیوند تأیید شده Google Reviews خود را به اشتراک بگذارید
اولین راه برای دریافت نظرات تأیید شده Google این است که پیوند بررسی خود را با مشتریان به اشتراک بگذارید و مستقیماً از خدمات خود درخواست بررسی کنید. وقتی برای تبلیغات خدمات محلی ثبتنام میکنید، کسبوکارتان یک پیوند بررسی شخصیشده Google را دریافت میکند که میتوانید آن را از طریق ایمیل و مواد چاپی به اشتراک بگذارید.
علامت گذاری به عنوان پیشتاز به عنوان رزرو
راه دیگر برای دریافت نظرات تأیید شده Google، علامتگذاری سرنخها از طریق برنامه خدمات محلی به عنوان رزرو شده است. سپس میتوانید از طریق سیستم Google درخواست بررسی کنید که پس از تأیید فهرست نمایه کسبوکار شما در موتور جستجو ظاهر میشود. استفاده از این گزینه به Google اجازه میدهد تا ایمیلی همراه با پیوندی برای مشتری ارسال کند تا بررسی صادقانهای از خدمات شما به شما ارائه دهد.
در برگه نظرات درخواست بررسی کنید
برنامه خدمات محلی Google همچنین دارای یک برگه نظرات است که در آن می توانید از مشتریان نظرات تأیید شده را بخواهید. در کنار شغل، «Ask for Review» را انتخاب کنید و آدرس ایمیل شخص را وارد کنید تا پیوند بررسی برای او ارسال شود.
نظرات تأیید شده موجود را به نمایه کسب و کار Google خود پیوند دهید
اگر نمایه کسبوکار Google موجودی دارید که نظرات مشتریان را دارد، میتوانید آن رتبهبندیها را به حساب تبلیغات خدمات محلی خود پیوند دهید. به داشبورد خود بروید و در قسمت Reviews به دنبال این گزینه بگردید. اگر در دسترس نیست، این راهنمای مرتبط را در مورد نحوه تماس با «Google برای کسبوکار من» بررسی کنید تا نشانی اینترنتی به حسابتان اضافه شود.
از ویژگی Add a Review استفاده کنید
اگرچه مشتریانی که خدمات شما را از طریق تبلیغات خدمات محلی رزرو نکردهاند، نمیتوانند نظر تأیید شدهای را به شما ارائه دهند، اما همچنان این روش خوبی است که با آن افراد تماس بگیرید تا یک بررسی تأیید نشده دریافت کنید. این نظرات همچنان در رتبه بندی ستاره کسب و کار شما به حساب می آیند، که می تواند به بهبود اعتماد و اعتبار کسب و کار شما کمک کند. این راهنمای مرتبط در مورد نحوه دریافت پیوند بررسی «Google برای کسبوکار من» را ببینید تا بتوانید URL را با مشتریانی که از طریق آگهی خدمات محلی مراجعه نکردهاند به اشتراک بگذارید.
به مشتریان خود انگیزه ارائه دهید
یکی دیگر از راههای آسان برای دریافت نظرات بیشتر تأیید شده توسط Google، ارائه انگیزه به افرادی است که برای خدمات شما بازخورد میگذارند. درخواست مستقیم نظرات مثبت با شرایط خدمات گوگل مخالف است. با این حال، میتوانید مشتریان خوشحال را با ارائه تخفیف، ارسال رایگان یا مزایای دیگری در هنگام خرید مجدد از شرکت شما، تشویق کنید تا بازخورد خوب و رتبهبندی ستارهای از خود به جای بگذارند.
یک پیام پیگیری ارسال کنید
همانطور که قبلاً در بالا مشاهده کردید، Google چندین روش برای درخواست بررسی تأیید شده ارائه می دهد. با این حال، این ویژگیها همیشه مشتریان را وادار به پاسخگویی نمیکنند، زیرا ممکن است خودکار و جدا از مالک کسبوکار به نظر برسند. اگر از آن روشها پاسخهای زیادی دریافت نمیکنید، میتوانید با پیوند بررسیهای تأیید شده که در ایمیل تعبیه شده است، یک پیام پیگیری شخصی برای مشتریان خود ارسال کنید. گاهی اوقات تنها چیزی که لازم است درخواست مستقیم از صاحب کسب و کار است تا افراد را وادار به ترک بررسی تأیید شده کند.
به نظرات مشتریان پاسخ دهید
پاسخ دادن به همه نظرات مشتریان، چه خوب و چه بد، افراد بیشتری را تشویق می کند تا برای کسب و کار شما نظر بگذارند. کاربرانی که می بینند این شرکت فرآیند بررسی گوگل را جدی می گیرد، برای ارائه بازخورد مناسب تر هستند. بهعلاوه، اگر از مشتری خواستهاید در Google نظر بگذارد و او این کار را انجام داده است، باید همیشه به آن پاسخ دهید. این نوع حسن نیت به دیگران نشان می دهد که کسب و کار شما به مشتریان خود اهمیت می دهد.
اکنون، اگر برای خلاص شدن از شر نظرات منفی در Google به کمک نیاز دارید، از این صفحه دیگر با نکاتی در مورد نحوه حذف نظرات بد از Google My Business دیدن کنید. انواع مرورهایی را که میتوان از Google درخواست کرد حذف کند و مراحلی که برای این فرآیند باید بردارد توضیح میدهد.
خلاصه بررسی های تایید شده Google
امیدوارم از این راهنما در بررسی های تایید شده گوگل لذت برده باشید.
همانطور که متوجه شدید، نظرات تأیید شده Google نظرات نوشته شده توسط مشتریانی است که ارائه دهنده خدمات را از طریق تبلیغات خدمات محلی پیدا کرده و استخدام کرده اند. نظرات مشتریان تأیید شده توسط Google حاوی برچسب “Google Verified” است تا به کاربران نشان دهد که شخصی که این سرویس را بررسی می کند واقعاً آن را از طریق سیستم ردیابی Google خریداری کرده است. و دریافت نظرات بیشتر برای کسب و کارتان اغلب فقط به یک درخواست ساده نیاز دارد که حاوی پیوند بررسی های تایید شده قابل اشتراک گذاری است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/google-verified-reviews/