SEO Chatter برجسته در Uprankly – SEO Chatter
انتشار: تیر 29، 1402
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

SEO Chatter برجسته در Uprankly – SEO Chatter

همانطور که در جمع بندی اشاره کردم، تاکتیک های مورد علاقه من برای ایجاد لینک عبارتند از:

  • ایجاد نقل قول مکان: اینها پیوندهای آسانی برای ساختن برای هر وب سایتی است که آدرس محلی برای کسب و کار دارد. و به نظر من، پیوندهای اساسی که هر وب سایت باید ایجاد کند تا به ایجاد سیگنال های اعتماد برای سئوی خارج از سایت کمک کند.
  • لینک های مصاحبه: این پیوندها با شرکت در مصاحبه های مرتبط با صنعت از طریق پادکست های صوتی و نمایش های ویدیویی YouTube ایجاد می شوند. من این روش ساخت لینک را دوست دارم زیرا سیگنال های EAT (تخصص، اقتدار، و اعتماد) را برای الگوریتم گوگل افزایش می دهد و همچنین از یک تلاش واحد، چندین بک لینک تولید می کند. بیشتر پادکست ها و نمایش های یوتیوب به سایت های دیگر متصل می شوند که پیوندهای زیادی را از یک مصاحبه ایجاد می کنند.
  • درج لینک نقل قول: این یکی دیگر از استراتژی های بک لینک عالی است که در آن نام خود، یک نقل قول و لینک به وب سایت خود در یک صفحه وب موجود در یک سایت شخص ثالث است. ترفند در اینجا برای گذراندن بیشترین ارزش PageRank برای SEO این است که به دنبال صفحاتی در آن سایت شخص ثالث بگردید که دارای معیار اعتبار صفحه (PA) بالایی هستند. سپس با صاحب سایت تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها به دنبال افزایش اعتبار محتوا با نقل قول های کارشناسان صنعت هستند یا خیر. اگر چنین است، می توانید از طریق نقل قول شخصی که تجربه کاربری را برای خواننده بهبود می بخشد، بینش های بیشتری به محتوا اضافه کنید، که اغلب با یک بک لینک مارک به صفحه اصلی وب سایت شما ارائه می شود تا امتیاز کلی Domain Authority (DA) را افزایش دهید.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

ابوالکاشم، مدیر عامل Uprankly، با من تماس گرفت و از من پرسید که آیا سه تکنیک اصلی لینک سازی مورد علاقه خود را برای سئوی خارج از سایت به اشتراک بگذارم.

این هفته، SEO Chatter در یک جمع بندی تخصصی توسط Uprankly، یک شرکت لینک سازی با برچسب سفید که به بازاریابان اینترنتی، آژانس ها، مارک های تجارت الکترونیک و کسب و کارهای کوچک کمک می کند، پیشنهادات بازاریابی دیجیتال خود را با خدمات بک لینک برون سپاری شده افزایش دهند، معرفی شد.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع: https://seochatter.com/seo-chatter-featured-on-uprankly/

ارائه بهترین نکات سئو ...