همانطور که در مقاله ذکر کردم، برای سازگاری با GA4 می توانید سه کار انجام دهید:
- روی نرخ تعامل تمرکز کنید، نه نرخ پرش. معیار نرخ تعامل در اکثر گزارش های GA4 جایگزین معیار نرخ پرش شده است.
- رویدادها را پیکربندی کنید و اهداف را دنبال کنید. GA4 از یک مدل گزارش دهی مبتنی بر رویداد استفاده می کند که هر تعامل کاربر در سایت شما را به عنوان رویدادی مانند بارگیری صفحه اولیه، عمق اسکرول، بازدیدهای ویدیویی و کلیک های پیوند ثبت می کند.
- GA4 را با کنسول جستجوی گوگل (GSC) ادغام کنید. این به شما امکان می دهد تا به طور مستقیم از داشبورد GA4 نحوه تأثیر کمپین های جستجوی ارگانیک بر سایت شما در Google را تجزیه و تحلیل کنید.