برای مثال، اگر محتوایی در مورد کولر گازی پنجره ای می نویسید، باید حاوی کلمات مرتبط معنایی مانند "یونیت AC"، "یونیت پنجره"، "BTUs"، "آمپر"، "ترموستات"، "کمپرسور" باشد. ، "دما" و غیره. غفلت از استفاده از کلماتی مانند اینها در نهایت اعتبار و اعتماد صفحه وب را کاهش می دهد زیرا یک متخصص واقعی به طور طبیعی چنین اطلاعات کلیدی را در مورد کولرهای گازی پنجره ای درج می کند.
بهینه سازی کیفیت محتوا
هنگام بهینه سازی محتوا، تولید محتوای با کیفیت باید همیشه در اولویت قرار گیرد. الگوریتم گوگل سیگنال های خاصی را اندازه گیری می کند که نشان می دهد کاربران چقدر از محتوا خوشحال هستند. بهینه سازی محتوا برای سئو داخلی تنها نیمی از کار دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها است. نیمی دیگر تضمین این است که محتوا رضایت کاربر را جلب می کند، که یک عامل رتبه بندی مهم برای الگوریتم گوگل است.
بهینه سازی برای بک لینک ها و اشتراک گذاری ها
بهترین روش برای بهبود بهینه سازی محتوا برای به دست آوردن بک لینک ها و اشتراک گذاری های بیشتر، شامل تعداد زیادی دارایی قابل پیوند و اشتراک گذاری است، مانند حقایق، آمار، فیلم ها، جداول، نمودارها، اینفوگرافیک ها، فایل های صوتی و نقل قول از کارشناسان صنعت. بارگیری محتوای خود با دارایی هایی مانند این، آن را به طور طبیعی قابل پیوند و اشتراک گذاری آنلاین می کند.
بهینه سازی برای تبدیل
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که "بهینه سازی محتوا برای سئو چگونه کار می کند؟"