چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟  (5 مزیت برتر)
انتشار: بهمن 27، 1401
بروزرسانی: 04 تیر 1404

چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟ (5 مزیت برتر)

ویژگی Sitelinks به صفحات وب شما در SERP ها بیشتر دیده می شود و به افزایش نرخ کلیک (CTR) از ترافیک جستجوی ارگانیک کمک می کند.

در زیر نمونه ای از پیوندهای سایت برای یک صفحه وب در وب سایت SEO Chatter آورده شده است:

مزیت دیگر تگ H2 این است که به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا سلسله مراتب اطلاعات را برای فهرست بندی و رتبه بندی مناسب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) درک کنند.

عنوان های فرعی خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسان کردن اسکن بصری و پیمایش با صفحه خوان ها بهبود می بخشند. بنابراین، اگر تگ های H2 مناسبی را در صفحه تنظیم کنید، احتمالاً در مقایسه با صفحه ای بدون زیرعنوان H2 یا استفاده ضعیف از این عنصر HTML، افزایش رتبه بندی را مشاهده خواهید کرد.

5. تگ H2 لینک های سایت را ایجاد می کند

در زیر، متوجه خواهید شد که چرا تگ H2 برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارد و لیستی از مزایای برتر تگ های H2 در سئو را دریافت خواهید کرد.

مزیت برتر تگ H2 این است که یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. به عنوان یک هدر سطح بالا، تگ H2 یکی از عناصر اصلی HTML است که خزنده های موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مطابق با عبارت های جستجوی مرتبط بررسی می کنند.

تگ H2 برای SEO مهم است زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو، متن درون تگ های H2 را تجزیه و تحلیل می کنند تا موضوعات فرعی صفحه را برای فهرست بندی و رتبه بندی آن ها برای جست وجوهای مرتبط درک کنند.

مزایای تگ H2 در سئو

1. تگ H2 یک عامل رتبه بندی است

برای به دست آوردن پیوندهای سایتی مانند این برای وب سایت خود، باید حداقل سه عنوان فرعی H2 در صفحه داشته باشید و فهرستی از مطالب را در بالای صفحه با تگ های لنگر (یا پیوندهای لنگر) که به زیر عنوان های H2 در سراسر صفحه پیوند می دهند، اضافه کنید. .

تگ های H2 نیز مهم هستند زیرا موضوعات فرعی را برای محتوا تعریف می کنند. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوای صفحه وب را بهتر درک کنند و به سرعت اطلاعات کلیدی را که هر زیربخش را مشخص می کند پیدا کنند.

3. تگ H2 خزیدن را بهبود می بخشد

همانطور که متوجه شدید، تگ H2 اهمیت دارد زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند تا به درستی صفحه وب را برای پرس و جوهای مرتبط فهرست و رتبه بندی کنند. مزایای تگ های h2 در سئو همچنین شامل تعریف موضوعات فرعی برای صفحه، بهبود قابلیت خزیدن، افزایش تجربه کاربر و ایجاد ویژگی های اضافی لیست SERP مانند لینک های سایت است.



منبع: https://seochatter.com/why-is-h2-tag-important-for-seo/

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H2 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

تگ H2 برای خلاصه SEO مهم است

بنابراین، اطمینان از اینکه از تگ های H2 به درستی استفاده می کنید و بهینه سازی کامل آن ها می تواند به بهبود عملکرد رتبه بندی صفحه وب شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.

2. تگ H2 موضوعات فرعی را تعریف می کند

یکی از بهترین مزایای تگ H2 این است که تجربه کاربری را برای وب سایت شما بهبود می بخشد، که عاملی است که الگوریتم های موتورهای جستجو در سیستم های رتبه بندی خود اندازه گیری می کنند.

می توانید از یک افزونه رایگان فهرست مطالب در وردپرس استفاده کنید تا به طور خودکار برای هر صفحه در سایت خود تنظیم شود یا آن را با دست در منبع HTML کدنویسی کنید تا پیوندهای لنگر را به زیر سربرگ های H2 اضافه کنید.