تمرکز گوگل بر محتوای باکیفیت، جستجو در وب را برای همه تجربه لذت بخش تر می کند. دسترسی کاربران به محتوای خوب را به جای بررسی محتوای هرزنامه و مملو از کلمات کلیدی در موضوعاتی که وب سایت در مورد آنها معتبر نیست، آسان تر می کند.
اقتدار موضوعی در سئو مهم است زیرا اقتدار موضوعی به موتورهای جستجو کمک می کند موضوعی را که یک وب سایت در آن تخصص نشان می دهد درک کنند، که با تجربه مثبت کاربر مرتبط است. در نتیجه، یک وب سایت با اعتبار موضوعی پتانسیل بهتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع دارد.
فکر کردن در مورد اقتدار موضوعی به معنای افزودن هزاران محتوای مفید، خوش نوشته و مرتبط برای بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. این به نوبه خود سئوی داخلی شما را بهبود می بخشد و می تواند به صفحات وب شما کمک کند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ رتبه بالاتری داشته باشند.
درباره مرجع موضوعی بیشتر بدانید
هنگامی که بر روی اقتدار موضوعی تمرکز می کنید، به طور طبیعی سئوی درون صفحه شما را بهبود می بخشد. سئوی درون صفحه عمل بهینه سازی صفحات وب برای کلمات کلیدی خاص برای افزایش دید در موتورهای جستجو است.
مزیت اصلی اقتدار موضعی در سئو این است که تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد که توسط الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو اندازه گیری می شود.
هرچه خوانندگان بیشتر به سایت شما به عنوان منبع معتبر در مورد موضوع انتخابی اعتماد کنند، احتمال بازگشت آنها بیشتر است. این اعتماد می تواند به وفاداری تبدیل شود که ضروری است. تا زمانی که به انتشار محتوای جدید و مفید ادامه می دهید، خوانندگان باید با شما بمانند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که "چرا اقتدار موضعی مهم است؟"
اگر می خواهید اعتبار موضوعی وب سایت خود را تقویت کنید، باید بر ایجاد محتوای ارزشمند و با کیفیت بالا توسط سازندگان محتوا که در زمینه های خود متخصص هستند تمرکز کنید.
اعتبار بخش بزرگی از چیزی است که باعث می شود یک سایت برای یک موضوع خاص رتبه بندی شود، بنابراین ارزش دارد که قدرت موضوعی خود را برای موضوعات مهم مرتبط با تجارت شما افزایش دهید تا شانس دیده شدن سایت شما توسط افراد مناسب افزایش یابد. هرچه قدرت موضوعی شما بهتر باشد، سایت شما در گوگل بهتر عمل خواهد کرد.
3. افزایش فرصت های کلمات کلیدی
در زیر، اهمیت اقتدار موضعی برای رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو را خواهید یافت و فهرستی از مزایای برتر مرجعیت موضعی را دریافت خواهید کرد.
هرچه محتوای مفیدتری را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهید، مدت بیشتری در سایت شما باقی خواهند ماند. ارائه مجموعه ای از مقالات جالب، مفید و کاربردی، کاربران را تشویق می کند که به کلیک کردن ادامه دهند و در نتیجه زمان جلسات افزایش یابد.
بهینه سازی درون صفحه شامل تمرکز بر حوزه هایی مانند عناوین صفحه، ساختار URL، متا تگ ها، هدرها، محتوای صفحه، لینک های داخلی و تصاویر است. و هر چه یک موضوع خاص را در سایت خود به طور کامل پوشش دهید، تصاویر، متا تگ ها و تگ های هدر بیشتری خواهید داشت که همگی دارای کلمات کلیدی مرتبط هستند.
این مزایای آشکاری برای صاحب سایت دارد (بیشتر در یک لحظه)، اما تفاوت زیادی برای کاربران ایجاد می کند. اگر وب سایت شما دارای قدرت موضوعی خوبی در مورد یک موضوع خاص باشد، کاربران به احتمال زیاد می توانند شما را در گوگل برای انواع پرس و جوهای جستجوی مرتبط پیدا کنند. در نتیجه، کاربران هر چیزی را که به دنبال آن هستند در یک مکان پیدا می کنند که تجربه کلی را بهبود می بخشد.
یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد تمرکز بر قدرت موضوعی این است که به طور طبیعی فرصت های استفاده از کلمات کلیدی، از جمله کلمات کلیدی معنایی را افزایش می دهد، که احتمال رتبه بندی محتوای شما در گوگل، یاهو و بینگ را افزایش می دهد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید