
بروزرسانی: 03 تیر 1404
هزینه حسابرسی سئو (متوسط \u200b\u200bقیمت حسابرسی سئو برای یک وب سایت)
یک کارشناس حرفه ای ممیزی سئو در یافتن موانعی که ممکن است بر رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد مهارت دارد و می تواند فرصت های جدیدی را برای دستیابی به دید بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ توصیه کند.
این پاسخ ها و موارد دیگر را در این راهنمای دقیق خواهید یافت.
ممیزی های سئو خارج از صفحه کمترین قیمت را دارند زیرا کار درگیر در درجه اول شامل ارزیابی کیفیت و کمیت بک لینک های موجود است که به طور خودکار با ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک انجام می شود. اگر برای حذف بک لینک های بد یا سمی از نمایه بک لینک یک وب سایت، به توصیه هایی در مورد انواع بک لینک جدید و منابع برای گسترش لینک سازی یا خدمات نیاز دارید، هزینه ها افزایش می یابد.
همانطور که در هر صنعت دیگری، هرچه یک حسابرس سئو تجربه بیشتری داشته باشد، احتمالاً تقاضا برای خدمات بیشتر خواهد بود که منجر به هزینه های بالاتر می شود.
البته، اگر می خواهید یک ممیزی کاملاً جامع سئو که فنی، درون صفحه و خارج از صفحه را پوشش می دهد، مشاور شما باید مایل به مذاکره با تخفیف باشد. هزینه کمتری نسبت به زمانی که برای ممیزی های مختلف جداگانه پرداخت کرده باشید، دریافت کنید.
شهرت و تجربه مشاور سئو
برترین متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو از پلتفرم هایی مانند Semrush و Ahrefs برای تجزیه و تحلیل عملکرد فنی سئو سایت استفاده می کنند که می تواند چند صد دلار در ماه هزینه داشته باشد. با این حال، یک مشاور حسابرسی که در سئو داخلی متخصص است، ممکن است از ابزار ارزان تری مانند Surfer SEO برای تجزیه و تحلیل استفاده کند که قیمت آن حدود 49 دلار در ماه است.
هزینه ممیزی سئو چقدر است؟ و چه عواملی بر میانگین قیمت گذاری حسابرسی سئو برای یک وب سایت تأثیر می گذارد؟
علاوه بر این، برخی از شرکت های سئو یک ممیزی اساسی را به امید برنده شدن در کسب و کار شما در هنگام اجرای هر گونه پیشرفت ارائه می کنند. به طور معمول، این گزینه به یک تماس مشاوره نیاز دارد تا نتایج را با شما به عنوان راهی برای ارائه خدمات سئوی آنها ارائه دهد.
همانطور که می بینید، هر ابزار سئو کارمزد خاص خود را دارد که در هزینه کلی ممیزی سئو انجام می شود. اگر یک مشاور برای چندین ابزار تجزیه و تحلیل سئو هزینه پرداخت می کند، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه حسابرسی به دلیل نیاز به پوشش آن هزینه های ماهانه تجاری بیشتر باشد.
آیا می توانم ممیزی SEO را به صورت رایگان دریافت کنم؟
ممیزی فنی سئو معمولاً گرانترین است زیرا این امر مستلزم سطح دانش بیشتری در مورد نحوه کار وب سایت ها و تعامل با موتورهای جستجو است. ممیزی فنی سئو همچنین به زمان برترین روش ها نیاز دارد، بنابراین برچسب قیمت بالاتری دارد.
حسابرسی سئو بسته به اندازه وب سایت و نوع ممیزی که انجام می شود، مانند سئو فنی، بهینه سازی داخل صفحه و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه، به طور متوسط \u200b\u200bبین 500 تا 30،000 دلار هزینه دارد. سایر عواملی که بر قیمت گذاری حسابرسی سئو تأثیر می گذارند عبارتند از تجربه حسابرس، موقعیت مکانی و حق الزحمه ابزار حسابرسی.
جدول قیمت گذاری حسابرسی سئو
در زیر، توضیح کاملی در مورد قیمت هایی که می توانید برای خدمات ممیزی SEO مانند ممیزی فنی سئو، ممیزی بهینه سازی روی صفحه و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه و عناصر کلیدی که بر هزینه کل تأثیر می گذارند، دریافت کنید.

حسابرسی سئو چقدر هزینه دارد؟
نقل قولی که از حسابرس سئو دریافت می کنید به تعدادی از عوامل کلیدی بستگی دارد، از جمله:
اندازه وب سایت (تعداد صفحات)
مهمترین عامل موثر بر هزینه ممیزی سئو تعداد صفحاتی است که باید در سایت ممیزی شوند. هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، کار وقت گیرتر و سخت تر می شود.
نوع حسابرسی
به طور کلی، هزینه اولیه برای بازگشت ممیزی سئو در مقایسه با بازگشت سرمایه طولانی مدت (ROI) که می توانید از افزایش رتبه بندی، ترافیک و درآمد وب سایت انتظار داشته باشید، ناچیز است. برای جزئیات بیشتر، این مقاله مرتبط در مورد اینکه چرا ممیزی SEO مهم است را ببینید.
خلاصه هزینه های حسابرسی SEO
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال در مورد هزینه ممیزی SEO لذت برده باشید.
گزینه های نرم افزار محبوبی مانند این عبارتند از SE Ranking، Semrush، SEOptimer، SEOMator، SiteGuru، On-Page.ai، Surfer SEO، Screaming Frog و SEO Powersuite. همچنین می توانید از ابزارهای رایگان مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل و کنسول جستجوی گوگل برای انجام ممیزی های خود در محل.
ممیزی هایی مانند این اغلب شامل موارد زیر است:
- ارزیابی اولیه بهینه سازی کلمات کلیدی
- تجزیه و تحلیل پروفایل بک لینک
- مسائل فنی سئو
- امتیاز سرعت وب سایت
- معیارهای عملکرد سئو ارگانیک
آیا حسابرسی سئو ارزشش را دارد؟
ممیزی سئو روی صفحه (یا ممیزی محتوا) معمولاً دومین نوع گران قیمت برای خرید است، زیرا حسابرس باید محتوای صفحه وب و کد HTML را از بالا به پایین تجزیه و تحلیل کند تا زمینه های بهبود را پیدا کند و همچنین تجزیه و تحلیل رقیب را برای هدف انجام دهد. عبارات کلیدی
در اینجا یک مرور سریع از میانگین هزینه های یک ممیزی SEO ارائه شده است. بعد از جدول، هر عاملی را که بر این قیمت ها تأثیر می گذارد توضیح می دهم.
نوع حسابرسی سئو | تجزیه و تحلیل گنجانده شده است | هزینه |
---|---|---|
سئو فنی |
| 5000 تا 30000 دلار |
سئو روی صفحه |
| 3000 تا 30000 دلار |
سئو خارج از صفحه |
| 500 تا 5000 دلار |
عوامل هزینه ممیزی SEO
ممیزی سئو ارزش آن را دارد زیرا ممیزی سئو باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و به شما کمک می کند تا قسمت های مهمی از وب سایت خود را شناسایی کنید که می توانند برای دید موتورهای جستجو بهبود یابند.
با استفاده از نرم افزار حسابرسی سئو آنلاین می توانید ممیزی سئو را به صورت رایگان دریافت کنید. ممیزی رایگان سئو معمولاً شامل تعداد محدودی از صفحات وب تجزیه و تحلیل شده است و از شما می خواهد تا برای دریافت نتایج در سرویس حسابرسی آزمایشی ثبت نام کنید.
حسابرسان مستقر در شهرهای بزرگ معمولاً هزینه های عملیاتی بالاتری نسبت به مشاورانی دارند که در یک شهر کوچک کار می کند. به طور مشابه، یک آژانس سئو با تعداد زیادی کارمند نسبت به یک فریلنسر یا تیم کوچک هزینه بیشتری برای ممیزی سئو دریافت می کند، زیرا آژانس هزینه های بیشتری برای پوشش دارد.
هزینه ابزارهای حسابرسی SEO
این می تواند چیز خوبی باشد، زیرا حسابرس باسابقه می تواند از مطالعات موردی موفق فراوانی استفاده کند تا بینش ها و توصیه هایی را ارائه دهد که ممکن است شخصی که در شروع حرفه حسابرسی خود است از آنها چشم پوشی کند. اگرچه سطح بالاتر تجربه هزینه بیشتری خواهد داشت، اما اغلب ارزش بیشتری را برای پول فراهم می کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.