نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای SEO (10 راه برای شناسایی)
انتشار: اردیبهشت 20، 1402
بروزرسانی: 04 تیر 1404

نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای SEO (10 راه برای شناسایی)

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول کلیدواژه های طولانی و روش های پیاده سازی آن ها در محتوای خود برای حداکثر تأثیر بیشتر توضیح می دهد.

البته، شما در اینجا به کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال محدود نمی شوید. همچنین می توانید موضوع کلمه کلیدی خود را با کلمات دیگری مانند "بهترین" یا "چگونه" ترکیب کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، Google Auto Complete کلمات کلیدی دم بلند را برای عبارت "بهترین ماشین چمن زنی الکترونیکی" پیدا می کند.

همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، افرادی در Reddit وجود دارند که در مورد چگونگی رفع شکاف درب گاراژ، تیرچه های طبقه آویزان، پله های خمیده و دیوارهای آجری سوال می پرسند. همه آنها ایده های بسیار خوبی برای کلمات کلیدی دم بلند برای هدف قرار دادن در وبلاگ بهبود خانه هستند.

4. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید

انجمن هایی که به جایگاه شما مرتبط هستند می توانند معدن طلای دست نخورده ای از کلمات کلیدی دم بلند باشند.

لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

کلمات کلیدی Long Tail را برای خلاصه SEO پیدا کنید

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه یافتن کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را توضیح می دهد.

در زیر، یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی طولانی را به روش های مختلف به صورت رایگان پیدا کنید، و به شما فرصت های زیادی برای کشف کلمات کلیدی عالی برای استفاده در استراتژی سئوی خود می دهد.

یکی دیگر از ابزارهای برتر سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی دم بلند، این است اهرفس. با این حال، برای دسترسی به داده های کلمه کلیدی با کیفیت، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک Ahrefs ندارید. پلت فرم Ahrefs ارائه می دهد رایگان تولید کننده کلمات کلیدی که به شما عبارات جستجویی را که افراد برای یک کلمه کلیدی خاص انجام می دهند، همراه با تفکیک حجم و دشواری نشان می دهد.

ارائه بهترین نکات سئو ...

نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای سئو

1. از Google Auto Complete استفاده کنید

به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید که پیچ گوشتی می فروشد، ممکن است جستجو را با کلمات "کدام پیچ گوشتی" شروع کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، فناوری تکمیل خودکار گوگل محبوب ترین پرس و جوهای جستجوی کلیدواژه دم بلند را به شما نشان می دهد که با این دو کلمه شروع می شود.

همچنین متوجه خواهید شد که این سیستم به اندازه کافی هوشمند است که می تواند عبارت جستجو را با جایگزینی "الکترونیک" با "الکتریک"، که محبوب ترین اصطلاحی است که مردم برای پیدا کردن ماشین های چمن زنی با انرژی الکتریکی استفاده می کنند، تصحیح کند. این تفاوت ظریف و در عین حال مهم، برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی سئوی طولانی که می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کنید، بسیار مهم است.



منبع: https://seochatter.com/how-to-find-long-tail-keywords-for-seo/

اگر می خواهید بدانید چگونه با استفاده از یکی از قوی ترین پلتفرم های سئو در بازار، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا کنید، باید برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید و از ابزار عالی Keyword Magic Tool استفاده کنید. (توجه: خوانندگان SEO Chatter با استفاده از این پیوند یک دوره آزمایشی رایگان طولانی دریافت می کنند که به شما امکان دسترسی به نسخه حرفه ای نرم افزار را می دهد. پس از پایان دوره آزمایشی، شما به 10 جستجوی رایگان کلمه کلیدی در روز محدود می شوید.)

اولین راه برای چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی استفاده از Google Auto Complete است که یک ویژگی در جستجوی Google است که باعث می شود جستجوها در حین تایپ سریع تر انجام شوند.

اگر وب سایت شما به کنسول جستجوی گوگل متصل است، یک راه آسان برای نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو این است که به آن پیمایش کنید. عملکرد > نتایج جستجو > برگه Queries.

گسترش هر یک از نتایج People Also Ask نه تنها نوع و کیفیت محتوایی را که برای این سؤالات رتبه بندی می کند به شما نشان می دهد، بلکه حتی کلمات کلیدی طولانی تری را نیز برای هدف نشان می دهد. هر بار که روی یک سوال کلیک می کنید، سه یا چند سوال جدید ظاهر می شوند که ارتباط نزدیکی با آن نتیجه دارند. به شما امکانات بی پایانی از کلمات کلیدی دم بلند جدید برای شناسایی سئو می دهد.

3. شناسایی کلمات کلیدی در انجمن ها

از آنجا، شما فقط باید هر کلمه کلیدی بالقوه را بررسی کنید تا عباراتی را که برای کسب و کار شما ارزشمندتر هستند شناسایی کنید. شما همچنین می خواهید نمره دشواری کلمه کلیدی را بررسی کنید و از خود بپرسید که آیا می توانید محتوای بهتری برای کاربر ایجاد کنید. اگر چنین است، پس باید دنبال آن عبارت کلیدی بروید.

با کلیک بر روی هر یک از این کلمات کلیدی، مستقیماً به صفحه نتایج جستجوی آن عبارت می روید تا بتوانید نوع محتوایی را که به احتمال زیاد به شما در رتبه بندی بالا برای آن عبارت کمک می کند، ارزیابی کنید.

به مردم پاسخ دهید یک ابزار رایگان است که توسط متخصص معروف بازاریابی دیجیتال نیل پاتل توسعه یافته است که به شما سوالات جستجوی طولانی مرتبط با یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد.

توجه: نسخه عمومی Answer the Public فقط 1 جستجوی کلمه کلیدی رایگان در روز را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، می توانید 3 جستجوی رایگان در روز دریافت کنید. برنامه های فردی از 9 دلار در ماه برای 100 جستجو در روز شروع می شود. این راهنمای مرتبط را با گزینه های خوب Answer the Public برای یافتن ابزارهای قابل مقایسه یا تحقیق کلیدواژه های دم بلند ببینید.

10. کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید

همانطور که متوجه شدید، با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلفی مانند تکمیل خودکار گوگل، افراد همچنین می پرسند، انجمن ها، رسانه های اجتماعی، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو، و با تجزیه و تحلیل برتر رقبای خود، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا می کنید. رتبه بندی داده های کلمه کلیدی پیروی از این دستورالعمل ها در مورد چگونگی شناسایی کلمات کلیدی دم بلند می تواند به شما کمک کند تا بهترین عبارت های جستجویی را که باید برای بهبود دید آنلاین و ترافیک ارگانیک وب سایت خود هدف قرار دهید، کشف کنید.