نحوه شناسایی آدم خواری کلمات کلیدی در سئو (5 راه آسان)
انتشار: اسفند 04، 1401
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

نحوه شناسایی آدم خواری کلمات کلیدی در سئو (5 راه آسان)

امیدوارم از این راهنما که نحوه شناسایی کلمه کلیدی آدمخواری در سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.

پیوندهای زیر بیشتر در مورد آدمخواری کلمات کلیدی و نحوه اعمال آن در بهینه سازی موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

شناسایی کلمه کلیدی آدمخواری در خلاصه SEO

این اپراتور جستجو همه URL های دامنه را که حاوی آن کلمه کلیدی خاص در تگ عنوان یا محتوا هستند، برمی گرداند.

نکته بعدی در این لیست از نکاتی که در مورد آدم خواری کلمات کلیدی وجود دارد، استفاده از Google Analytics برای شناسایی صفحات کم بازدید در سایت است.

یک راه خوب برای شناسایی سریع کلمه کلیدی برای یک وب سایت برای شناسایی نگرانی های بهینه سازی موتور جستجو، استفاده از آن است سایت:جستجو اپراتور در موتور جستجوی گوگل

افشا: این صفحه شامل پیوندهای وابسته برای تعدادی از ابزارهای توصیه شده برای شناسایی مشکلات آدم خواری است. وقتی اشتراک پولی خریداری می کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنم.

نحوه شناسایی کلمه کلیدی آدمخواری در سئو

1. آدمخواری را با ردیاب رتبه کلید واژه شناسایی کنید

همانطور که متوجه شدید، راه های مختلفی برای تشخیص آدم خواری کلمات کلیدی در وب سایت شما وجود دارد، بنابراین می توانید کشف کنید که کدام صفحات وب برای کلمات کلیدی مشابه در SERP ها رقابت می کنند. استراتژی های برتر برای این نوع تجزیه و تحلیل بهینه سازی موتور جستجو شامل استفاده از ردیاب رتبه بندی کلمات کلیدی، شناسایی مسائل مربوط به آدم خواری در کنسول جستجوی گوگل، استفاده از اپراتور سایت:جستجو در گوگل، شناسایی صفحات کم ترافیک در Google Analytics و انجام ممیزی های منظم سایت است. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.



منبع: https://seochatter.com/how-to-identify-keyword-cannibalization-in-seo/این راهنمای بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO) نحوه شناسایی آدم خواری کلمات کلیدی در سئو را توضیح می دهد.

Google به شما امکان می دهد از این اپراتور جستجوی پیشرفته برای فیلتر کردن نتایج برای یک دامنه خاص استفاده کنید و می توانید آن را برای شناسایی مشکلات بالقوه آدم خواری با افزودن یک کلمه کلیدی هدف به عبارت جستجو سفارشی کنید.

برای استفاده از این روش برای یافتن کلمات کلیدی احتمالی آدمخوار، جستجوی خود را به این صورت قالب بندی کنید: site:yourdomain.com + کلمه کلیدی

جستجوی صفحات وب در گوگل آنالیتیکس که کاهش چشمگیری در بازدید از صفحه داشته اند یا با ترافیک روزانه در نوسان هستند، می تواند به شما در شناسایی URL هایی که ممکن است دارای مشکلات آدم خواری باشند کمک کند. و پس از شناسایی، می توانید با استفاده از هر یک از نکات دیگر در این راهنما تجزیه و تحلیل بیشتری انجام دهید تا متوجه شوید که کدام URL ها یکدیگر را برای کلمات کلیدی مشابه در SERP ها آدمخوار می کنند.

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که بیشتر در مورد اصول آدم خواری کلمات کلیدی و نحوه اصلاح آن توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

این مراحل را دنبال کنید تا از وجود کلمه کلیدی در کنسول جستجوی گوگل (GSC) بازدید کنید: