نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو (5 روش برتر)
انتشار: اسفند 02، 1401
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو (5 روش برتر)

بنابراین، بسیار مهم است که کلیدواژه اصلی خود را تا حد ممکن نزدیک به شروع هدر H1 قرار دهید تا بیشترین وزن را برای SEO و تجربه کاربر داشته باشد. بارگذاری اولیه کلمه کلیدی سئوی اصلی شما راهی آسان برای افزایش رتبه صفحه وب شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است.



منبع: https://seochatter.com/how-to-optimize-h1-tag-for-seo/

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ H1 را برای سئو توضیح می دهد.

امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو لذت برده باشید.

با گنجاندن یک یا دو کلمه کلیدی ثانویه-بدون تکرار کلمات همپوشانی در عبارت کلیدواژه اصلی- می توانید ارتباط موضوعی را افزایش دهید و به نمایش محتوای خود در موتورهای جستجو برای جستجوهای مرتبط تر کمک کنید.

اگر تگ H1 کاراکترهای زیادی داشته باشد، ارتباط کلی کلمات کلیدی در این مکان HTML را کاهش می دهد. بنابراین، زمانی که نوبت به بهینه سازی عنوان H1 برای موتورهای جستجو می رسد، کوتاه تر همیشه برای سئو بهتر است. همیشه هدف خود را برای رسیدن به نقطه شیرین آموزنده بودن داشته باشید، در حالی که مختصر و مرتبط بودن را نیز حفظ کنید.

5. تگ H1 را با تگ عنوان مطابقت دهید

این فرآیند مبادله تگ H1 با برچسب عنوان در SERP ها می تواند باعث تعدادی از مشکلات رتبه بندی کلمات کلیدی و نرخ کلیک (CTR) شود. بنابراین، می توانید تقریباً همه احتمالات این اتفاق را با مجبور کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به استفاده از برچسب عنوان سفارشی خود با کپی کردن آن در تگ H1 صفحه حذف کنید.

درباره تگ H1 بیشتر بدانید

تلاش برای پر کردن کلمات کلیدی تگ H1 با عبارات کلیدی بسیار تطابق دقیق می تواند منجر به بهینه سازی بیش از حد شود و ممکن است توسط الگوریتم های رتبه بندی به عنوان یک عمل دستکاری SEO در صفحه شناسایی شود. بنابراین، شما فقط باید کلمات کلیدی ثانویه خود را به گونه ای به عنوان H1 اضافه کنید که به طور طبیعی خوانده شود.

بهترین روش دیگر برای بهینه سازی تگ H1 این است که مهمترین کلمات کلیدی خود را در این فیلد HTML بارگذاری کنید.

گنجاندن کلمات کلیدی ثانویه در هدر صفحه اصلی راه مهم دیگری برای بهینه سازی تگ های H1 برای بهینه سازی موتور جستجو است.

اگر می خواهید تگ H1 خود را برای سئوی بهتر به بهترین شکل ممکن بهینه کنید، باید هدر H1 را با تگ عنوان متا مطابقت دهید.

نکته بعدی در این لیست از نکات بهینه سازی تگ H1 این است که تگ H1 را تا 70 کاراکتر یا کمتر نگه دارید. از جمله فاصله ها و علائم نگارشی.

تگ H1 جایی است که خزنده های موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل ساختار سند می روند تا موضوع اصلی محتوا را درک کنند. این فرآیند به خزنده اجازه می دهد تا صفحه را برای مرتبط ترین عبارت های جستجو فهرست کند.

در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H1 را مشاهده خواهید کرد که می توانید از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

اولین راه برای بهینه سازی تگ H1 در سئو این است که فقط از یکی از این تگ های عنوان در هر صفحه استفاده کنید زیرا بیشترین وزن را برای بهینه سازی موتورهای جستجو در صفحه دارد. داشتن بیش از یک عنوان H1 می تواند باعث سردرگمی خزنده های موتورهای جستجو شود که موضوع اصلی صفحه برای سئو چیست.

تگ H1 همچنین یکی از اولین عناصری است که کاربر در صفحه می بیند زیرا اغلب در HTML کدگذاری می شود تا عنوان صفحه قابل مشاهده باشد تا خوانندگان را در مورد موضوع اصلی محتوا مطلع کند.

علاوه بر این، داشتن یک تگ H1 در ساختار سند، راه درستی برای علامت گذاری محتوا با استفاده از سرفصل های HTML است. بنابراین، داشتن دو یا چند تگ H1 در یک صفحه برای یک تجربه کاربری خوب توصیه نمی شود.

2. کلمات کلیدی SEO اولیه را بارگذاری کنید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ H1 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

چگونه تگ H1 را برای سئو بهینه کنیم

1. فقط از یک تگ H1 در هر صفحه استفاده کنید

اگر به تگ H1 برای این صفحه وب نگاه کنید، این نکته سئو را در عمل خواهید دید. این محتوا برای عبارت کلیدواژه اصلی «نحوه بهینه سازی تگ H1 برای سئو» و عبارت کلیدی ثانویه «بهترین شیوه های برچسب H1 SEO» بهینه شده است. با ترکیب کلمات همپوشانی، توانستم تگ H1 را بدون اینکه اسپم شود به درستی بهینه کنم.

4. برچسب عنوان را زیر 70 کاراکتر نگه دارید