نحوه ایجاد حساب Google My Business (تنظیم نمایه)
انتشار: آبان 12، 1401
بروزرسانی: 04 تیر 1404

نحوه ایجاد حساب Google My Business (تنظیم نمایه)


این راهنما نحوه ایجاد یک حساب Google My Business را توضیح می دهد.

اکنون به اختصار Google Business نامیده می شود، این آموزش گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یک حساب کسب و کار Google راه اندازی کنید تا بتوانید نمایه جدیدی برای شرکت خود ایجاد کنید که در موتور جستجو به عنوان فهرست گوگل برای مشتریان ظاهر می شود.

در زیر، از طریق تنظیمات کامل برای باز کردن یک حساب Google Business راهنمایی خواهید شد. جزئیات، مکان، آدرس وب سایت و شماره تلفن شرکت خود را اضافه کنید. و مراحل تایید را تکمیل کنید.

این راهنمای نهایی خود را برای نحوه ایجاد نمایه Google برای بازاریابی تجاری و بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در نظر بگیرید.

نحوه ایجاد حساب Google My Business

نحوه ایجاد حساب Google My Business

1. وارد حساب Google خود شوید

اولین قدم برای نحوه ایجاد یک حساب Google برای کسب و کار من این است که به حساب Google موجود خود وارد شوید: accounts.google.com. اگر حساب Google یا آدرس Gmail فعلی ندارید، با استفاده از دامنه ایمیل تجاری خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

2. یک نمایه جدید برای کسب و کار من ایجاد کنید

گام بعدی برای راه اندازی حساب Google Business، ایجاد نمایه کسب وکار من جدید با مراجعه به این پیوند است: business.google.com/create. در زیر، از طریق فرآیند گام به گام برای ایجاد نمایه Google برای کسب و کار خود راهنمایی خواهید شد.

صفحه حساب Google Business را تنظیم کنید

3. نام کسب و کار خود را وارد کنید

پس از باز کردن حساب کسب و کار Google، می توانید شروع به تنظیم نمایه کسب و کار فردی کنید. در قسمت جستجو، نام کسب و کار خود را وارد کنید تا ببینید آیا از قبل وجود دارد یا خیر. ممکن است Google از قبل کسب و کار شما را بر اساس اطلاعاتی که در اینترنت خزیده است، نظرات سایر وب سایت ها یا مشتری قبلی که از طرف شما کسب وکار شما را به پلتفرم Google اضافه کرده است، در موتور جستجوی خود فهرست کرده باشد.

اگر کسب وکار خود را در Google فهرست کرده اید، می توانید روی دکمه مدیریت کلیک کنید تا به فهرست دسترسی پیدا کنید. اگر کسب و کار شما هنوز در لیست نیست، مرحله بعدی را دنبال کنید.

4. کسب و کار خود را به گوگل اضافه کنید

کسب وکارهایی که قبلاً در Google فهرست نشده اند، می توانند به راحتی با کلیک کردن روی پیوند «کسب و کار خود را به Google» و تایپ کردن نام کسب وکارتان اضافه کنید. در مرحله بعد، باید نوع حساب Google Business را همانطور که در زیر توضیح داده شده است انتخاب کنید.

5. نوع حساب تجاری را انتخاب کنید

سه نوع دسته بندی تجاری وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد نمایه کسب و کار من در Google برای شرکت خود انتخاب کنید. همه موارد اعمال شده را انتخاب کنید، سپس روی دکمه "بعدی" کلیک کنید.

  • خرده فروشی آنلاین: مشتریان می توانند محصولات را از طریق وب سایت شما خریداری کنند.
  • فروشگاه محلی: مشتریان می توانند شخصاً از کسب و کار شما بازدید کنند.
  • کسب و کار خدمات: کسب و کار شما باعث بازدید از مشتریان می شود.

6. ساعات کاری را اضافه کنید

اگر کسب وکار شما دارای ویترین فروشگاهی است که در ساعات کاری کار می کند، وقتی از شما خواسته شد که این ساعت ها را به نمایه حساب Google Business خود اضافه کنید، «بله» را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای دور زدن این مرحله از فرآیند، "نه" را انتخاب کنید.

7. آدرس وب سایت را اضافه کنید

اگر کسب و کار شما دارای یک وب سایت موجود است، آدرس وب سایت را تایپ کرده و سپس روی دکمه «بعدی» کلیک کنید. اگر هنوز وب سایتی راه اندازی نکرده اید، می توانید این مرحله را نادیده بگیرید یا در طول فرآیند ایجاد حساب، گزینه ایجاد یک وب سایت جدید بر اساس اطلاعات کسب وکارتان را انتخاب کنید.

توجه: هر زمان که بخواهید می توانید یک وب سایت جدید «Google برای کسب وکار من» ایجاد کنید و به این آدرس بروید:

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید
  • ویرایش نمایه > اطلاعات کسب و کار را انتخاب کنید.
  • نزدیک بالا، برگه تماس را انتخاب کنید.
  • در بخش «وب سایت جدید»، Get Started را انتخاب کنید.

پس از تکمیل تنظیم نمایه کسب و کار Google، روی دکمه «پایان» کلیک کنید.



منبع: https://seochatter.com/how-to-create-google-my-business-account/