نحوه انجام سئوی خارج از صفحه گام به گام (6 تکنیک)
انتشار: اردیبهشت 07، 1402
بروزرسانی: 04 تیر 1404

نحوه انجام سئوی خارج از صفحه گام به گام (6 تکنیک)

ارائه بهترین نکات سئو ...

نحوه انجام سئو خارج از صفحه

1. اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) خود را تعیین کنید

یکی از نادیده گرفته شده ترین تکنیک های سئوی خارج از صفحه شامل مدیریت نظراتی است که مشتریان در فهرست های کسب و کار و رسانه های اجتماعی شما می گذارند.

سپس می توانید با صاحبان این سایت ها تماس بگیرید و جایگزینی برای آن پیشنهاد دهید. این یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف ایجاد می کند. شما بک لینک خود را دریافت می کنید در حالی که مالک سایت از تاثیرگذاری لینک های شکسته بر عملکرد سئو و تجربیات کاربر جلوگیری می کند.

این سه استراتژی زیر را امتحان کنید:

نه اینکه گوگل تنها پلتفرمی است که باید هدف قرار دهید. همچنین می توانید در Bing Places و Apple Maps نمایه هایی ایجاد کنید تا کسب وکار خود را در مقابل میلیون ها نفری که از آن خدمات برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند، نشان دهید.

وقتی پاسخ می دهید، به یاد داشته باشید که مؤدب، حرفه ای و همدل باشید، حتی زمانی که بازبینی کننده همان ادب را به شما نشان نداده است. انجام این کار نشان می دهد که شما واقعاً برای مشتریان و بازخورد آنها ارزش قائل هستید، در حالی که مودبانه به شکایات و نظرات منفی پاسخ می دهید، و نشان می دهد که تلاش زیادی برای ارائه راه حل برای مشکلات کرده اید، نشان می دهد که شما یک تجارت متعهد به ارائه خدمات عالی به مشتریان هستید.

6. موفقیت فعالیت های سئو خارج از صفحه خود را اندازه گیری کنید

همانطور که متوجه شدید، بهترین شیوه های سئو خارج از صفحه بسیاری وجود دارد که می توانید در استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود بگنجانید، از جمله ایجاد بک لینک، بهینه سازی برای سئوی محلی و مدیریت شهرت آنلاین خود. سرمایه گذاری در این فعالیت های سئوی خارج از صفحه آزمایش شده و قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند رتبه بندی جستجوی خود را بهبود ببخشید، ترافیک بیشتری را افزایش دهید و به شما کمک کند آگاهی از برند خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.