نحوه انتشار در رسانه (انتشار و انتشارات خود)
انتشار: خرداد 24، 1402
بروزرسانی: 28 تیر 1404

نحوه انتشار در رسانه (انتشار و انتشارات خود)

امیدواریم از این راهنمای نحوه انتشار در Medium لذت برده باشید.

پس از انتشار در Medium، داستان شما در نمایه شما و در موضوعات و برچسب های Medium در دسترس خواهد بود. بسته به تنظیمات و ترجیحات شما، داستان شما ممکن است بین دنبال کنندگان شما و سایر خوانندگان رسانه ای که به موضوع یا جایگاه شما علاقه مند هستند نیز توزیع شود و توسط موتورهای جستجو مانند Google یا Bing نمایه شود و بر اساس عوامل مختلفی مانند ارتباط، کیفیت و رتبه بندی شود. محبوبیت

انتشار در خلاصه متوسط

راه دوم برای انتشار در Medium این است که مقالات خود را به انتشارات اضافه کنید. یک نشریه مجموعه ای از داستان ها است که توسط یک ویراستار یا تیمی از ویراستاران تنظیم می شود. انتشارات می توانند موضوع، جایگاه، مخاطب یا موضوع خاصی داشته باشند. یک نشریه همچنین می تواند قوانین، دستورالعمل ها و استانداردهای خاص خود را برای پذیرش و انتشار مقالات و داستان ها داشته باشد.

برای ارسال داستان خود به یک نشریه:

  • روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر کلیک کنید و "افزودن به انتشار" را انتخاب کنید.
  • سپس، نشریه ای را که می خواهید به آن ارسال کنید انتخاب کنید و روی «ارسال» کلیک کنید.
  • سپس یک پیام تأیید می بینید که داستان شما برای بررسی ارسال شده است.
  • همچنین زمانی که داستان شما توسط انتشارات پذیرفته یا رد شد، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.

آیا انتشار در رسانه رایگان است؟

برنامه شریک متوسط \u200b\u200bبرنامه ای است که به نویسندگان این امکان را می دهد تا بر اساس مشارکت اعضای مدیوم از محتوای خود درآمد کسب کنند. Paywall قابلیتی است که دسترسی افراد غیرعضو به محتوای شما را محدود می کند.

همانطور که متوجه شدید، دو راه برای انتشار در Medium وجود دارد: خودنشر و انتشار در نشریات. فقط روشی را انتخاب کنید که برای شما و اهداف شما به عنوان یک نویسنده متوسط \u200b\u200bبهترین کار را دارد. ممکن است یکی یا دیگری یا هر دو باشد.

نحوه انتشار در رسانه

مقاله خود را در رسانه منتشر کنید

اگر در انتشار در Medium تازه کار هستید، داستان شما آزادانه در دسترس عموم خواهد بود. با این حال، اگر می خواهید محتوای خود را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهید تا از هر نمایش درآمد کسب کنید، باید به برنامه شریک متوسط \u200b\u200bبپیوندید.

برای پیوستن به برنامه شریک متوسط، باید این شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشید:



منبع: https://seochatter.com/how-to-publish-on-medium/

انتشار خود به شما کنترل و انعطاف بیشتری نسبت به انتشار در یک نشریه می دهد (که در ادامه توضیح داده می شود)، اما همچنین به این معنی است که شما باید برای تبلیغ و توزیع محتوای خود کار بیشتری انجام دهید.

برای انتشار در یک نشریه، باید نشریه ای را پیدا کنید که با موضوع و جایگاه شما مطابقت داشته باشد و مطالب ارسالی نویسندگان را بپذیرد. می توانید نشریات را بر اساس دسته بندی مرور کنید یا نشریات را بر اساس نام یا کلمه کلیدی جستجو کنید. همچنین می توانید پروفایل های نویسندگان دیگر را بررسی کنید و ببینید برای چه انتشاراتی می نویسند.

انتشار در یک نشریه متوسط \u200b\u200bمی تواند چندین مزیت داشته باشد، مانند:

  • قرار گرفتن در معرض و توزیع بیشتر برای محتوای خود.
  • به دست آوردن بازخورد و تعامل از خوانندگان خود.
  • افزایش اعتبار و اعتبار محتوای شما.
  • یافتن فرصت ها و ارتباطات جدید برای حرفه نویسندگی خود.

هر کسی می تواند در Medium منتشر کند به شرط اینکه قوانین و خط مشی های Medium را دنبال کند. شما می توانید به عنوان یک فرد، یک شرکت، یک برند یا یک سازمان منتشر کنید و می توانید در مورد هر موضوع یا جایگاهی که به شما یا مخاطبانتان علاقه مند است بنویسید. با این حال، برخی از موضوعات ممکن است توسط دیوار پرداخت متوسط \u200b\u200bیا سیستم توزیع محدود یا محدود شوند که می تواند تعداد افرادی را که محتوای منتشر شده شما را می بینند محدود کند.

بعد از انتشار در رسانه چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که در راهنمای دیگر ما در مورد قیمت گذاری و هزینه های متوسط \u200b\u200bتوضیح داده شد، این پلتفرم برای شما به عنوان نویسنده رایگان است. با این حال، می توانید با عضویت در برنامه شریک متوسط، از کار خود درآمد کسب کنید.

این راهنما نحوه انتشار در Medium را توضیح می دهد.

اگر این شرایط را دارید، می توانید با مراجعه به این برنامه برای عضویت در برنامه اقدام کنید medium.com/earn و روی «اعمال کن» کلیک کنید.

در حال انتشار در انتشارات متوسط

در پایان این مقاله، خواهید دانست که از کدام روش برای رسیدن به اهداف خود به عنوان یک نویسنده متوسط \u200b\u200bاستفاده کنید. ابتدا مراحل نحوه انتشار مقاله در Medium را پوشش می دهیم و سپس به نحوه انتشار در Medium در انتشارات می پردازیم.

برخی از نشریات ممکن است الزامات قالب یا سبک خاصی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است آزادی بیشتری به شما بدهند. برخی از نشریات ممکن است داستان شما را قبل از انتشار بررسی کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بلافاصله آن را منتشر کنند.

برای عمیق تر شدن در نوشتن Medium و تبلیغ محتوای خود پس از انتشار، از راهنمای عمیق ما در مورد موضوع نوشتن در Medium دیدن کنید.

برای انتشار مقاله خود در Medium:

  • روی دکمه "نوشتن" در منوی بالا کلیک کنید.
  • عنوان و داستان Medium خود را بنویسید.
  • روی دکمه «انتشار» در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر Medium کلیک کنید.
  • حداکثر 5 برچسب (یعنی دسته بندی) به داستان خود اضافه کنید. برچسب ها کلمات کلیدی هستند که محتوای شما را توصیف می کنند و به خوانندگان کمک می کنند تا آن را پیدا کنند.
  • برای انتشار نوشته خود در پلتفرم Medium، روی دکمه «اکنون منتشر کنید» کلیک کنید.