
بروزرسانی: 28 تیر 1404
نحوه انتشار در رسانه (انتشار و انتشارات خود)
امیدواریم از این راهنمای نحوه انتشار در Medium لذت برده باشید.
پس از انتشار در Medium، داستان شما در نمایه شما و در موضوعات و برچسب های Medium در دسترس خواهد بود. بسته به تنظیمات و ترجیحات شما، داستان شما ممکن است بین دنبال کنندگان شما و سایر خوانندگان رسانه ای که به موضوع یا جایگاه شما علاقه مند هستند نیز توزیع شود و توسط موتورهای جستجو مانند Google یا Bing نمایه شود و بر اساس عوامل مختلفی مانند ارتباط، کیفیت و رتبه بندی شود. محبوبیت
انتشار در خلاصه متوسط
راه دوم برای انتشار در Medium این است که مقالات خود را به انتشارات اضافه کنید. یک نشریه مجموعه ای از داستان ها است که توسط یک ویراستار یا تیمی از ویراستاران تنظیم می شود. انتشارات می توانند موضوع، جایگاه، مخاطب یا موضوع خاصی داشته باشند. یک نشریه همچنین می تواند قوانین، دستورالعمل ها و استانداردهای خاص خود را برای پذیرش و انتشار مقالات و داستان ها داشته باشد.
برای ارسال داستان خود به یک نشریه:
- روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ویرایشگر کلیک کنید و "افزودن به انتشار" را انتخاب کنید.
- سپس، نشریه ای را که می خواهید به آن ارسال کنید انتخاب کنید و روی «ارسال» کلیک کنید.
- سپس یک پیام تأیید می بینید که داستان شما برای بررسی ارسال شده است.
- همچنین زمانی که داستان شما توسط انتشارات پذیرفته یا رد شد، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.
آیا انتشار در رسانه رایگان است؟
برنامه شریک متوسط \u200b\u200bبرنامه ای است که به نویسندگان این امکان را می دهد تا بر اساس مشارکت اعضای مدیوم از محتوای خود درآمد کسب کنند. Paywall قابلیتی است که دسترسی افراد غیرعضو به محتوای شما را محدود می کند.
همانطور که متوجه شدید، دو راه برای انتشار در Medium وجود دارد: خودنشر و انتشار در نشریات. فقط روشی را انتخاب کنید که برای شما و اهداف شما به عنوان یک نویسنده متوسط \u200b\u200bبهترین کار را دارد. ممکن است یکی یا دیگری یا هر دو باشد.
ارائه بهترین نکات سئو...
نحوه انتشار در رسانه
مقاله خود را در رسانه منتشر کنید
اگر در انتشار در Medium تازه کار هستید، داستان شما آزادانه در دسترس عموم خواهد بود. با این حال، اگر می خواهید محتوای خود را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهید تا از هر نمایش درآمد کسب کنید، باید به برنامه شریک متوسط \u200b\u200bبپیوندید.
برای پیوستن به برنامه شریک متوسط، باید این شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشید:
- حداقل 100 دنبال کننده در Medium داشته باشید.
- در گذشته حداقل یک داستان در Medium منتشر کرده باشید (توجه: داستان ها باید از قوانین Medium پیروی کنند، نمی توانند پاسخ باشند، و نباید شامل موضوعات زیر باشند: متا پست های مربوط به برنامه شریک، فعالیت دنبال کردن برای دنبال کردن، یا غیر ارگانیک رشد فالوور).
- در کشوری زندگی کنید که Stripe، پردازشگر پرداخت Medium، در آن فعالیت می کند.
- 18 سال به بالا باشد.
- برای حفظ وضعیت شریک، حداقل هر شش ماه یک بار یک داستان جدید منتشر کنید.
هنگامی که نشریه ای را پیدا کردید که می خواهید برای آن بنویسید، باید دستورالعمل ها و روند ارسال آن ها را دنبال کنید. برخی از نشریات ممکن است از شما بخواهند که ابتدا ایده خود را مطرح کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است به شما اجازه دهند داستان خود را مستقیماً ارسال کنید.
انتشار آن در Medium رایگان است. برای ایجاد حساب کاربری، نوشتن داستان یا پیوستن به برنامه شریک، نیازی به پرداخت هیچ هزینه یا اشتراکی ندارید.
آیا هر کسی می تواند در رسانه منتشر شود؟
در زیر، با دو روشی که می توانید برای انتشار در Medium استفاده کنید، آشنا خواهید شد: خود-نشر و انتشار در انتشارات Medium.
اولین راه برای انتشار در Medium این است که خود مقاله خود را منتشر کنید. انتشار خود به این معنی است که داستان شما در نمایه شما و نمایه متوسط \u200b\u200bشما، در موضوعات و برچسب ها ظاهر می شود.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.