نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو (8 روش برتر)
انتشار: فروردین 11، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو (8 روش برتر)

برجستگی کلمه کلیدی را می توان با پررنگ کردن کلمات کلیدی هدف در محتوای یک صفحه نیز تقویت کرد. بهترین استراتژی در اینجا این است که کلمات کلیدی را برای اولین بار که در صفحه ذکر می شوند پررنگ کنید، که باید در مقدمه همانطور که در نکته شماره 5 در بالا توضیح داده شد باشد.

با گنجاندن کلمه کلیدی به طور برجسته در توضیحات متا، بر ارتباط صفحه تأکید می کنید و احتمال جذب کلیک های ارگانیک از سوی کاربران موتورهای جستجو را که علاقه مند به بهبود عملکرد سئوی خود هستند، افزایش می دهید.

3. تگ H1 را برای سئو بهینه کنید

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو

1. عنوان صفحه را با کلمات کلیدی بارگذاری کنید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول برجسته کلمه کلیدی بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

به عنوان مثال، فرض کنید کلمه کلیدی اصلی شما «استراتژی های بازاریابی دیجیتال» است. در این صورت، می توانید آن را در اولین تگ H2 در صفحه قرار دهید، مانند «برترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال». این تگ H2 ارتباط کلمه کلیدی اصلی شما را در آن بخش از محتوا تقویت می کند، برجستگی کلمه کلیدی شما را بهبود می بخشد و وضوح موضوع محتوا را برای موتورهای جستجو فراهم می کند.

پیروی از این رویکرد مختصر برای عنوان صفحات، نرخ کلیک را افزایش می دهد و ترافیک ارگانیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند.

2. کلمات کلیدی را در توضیحات متا قرار دهید

ارائه بهترین نکات سئو ...



منبع: https://seochatter.com/how-to-use-keyword-prominence-in-seo/

یک تگ H1 که به خوبی ساخته شده است باید هم مختصر و هم آموزنده باشد و به طور دقیق محتوای صفحه شما را نشان دهد. عنوان H1 معمولاً در HTML کدگذاری می شود تا سربرگ قابل مشاهده محتوا برای دیدن خوانندگان باشد، به همین دلیل است که عامل مهمی برای سئو داخلی صفحه است.

به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما "بهترین شیوه های سئو" است، یک متا توصیف خوب ممکن است این باشد: "با راهنمای جامع ما به بهترین شیوه های سئو تسلط پیدا کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید."