H2 برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر از H3 است زیرا تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی قوی تر برای سئو است. تگ های H2 موضوعات کلیدی صفحه را که الگوریتم های موتورهای جستجو برای فهرست بندی و رتبه بندی تحلیل می کنند، توصیف می کنند.
بسته به تعداد زیرموضوعات مرتبط با محتوا، می توانید به تعداد دلخواه تگ H2 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H2 مشکلی برای سئو نیست.
آیا می توان آن را بهینه کرد؟
وجود H3 قبل از H2 در صفحه اشکالی ندارد زیرا ترتیب سرفصل های HTML برای کاربر مهم نیست. با این حال، ساختار مناسب HTML برای سرفصل ها شامل یک تگ H2 و یک تگ H3 است.
درباره برچسب های H2 و H3 بیشتر بدانید
علاوه بر این، هدرهای H2 برای کمک به موتورهای جستجو برای تطبیق صفحات وب با هدف جستجوی کاربر استفاده می شود. تگ های H3 تقریباً برای این منظور مهم نیستند زیرا سطح پایین تری نسبت به عنوان های H2 دارند.
آیا می توانم از H3 به جای H2 استفاده کنم؟
همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H2 و H3 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
ارائه بهترین نکات سئو ...
تفاوت بین تگ H2 و H3 چیست؟
تگ H3 هدر سطح 3 در یک سند HTML است که از کد زیرعنوان
استفاده می کند. تگ H3 سومین تگ عنوان بزرگ است و برای نشان دادن یک موضوع فرعی در زیر عنوان H2 استفاده می شود و توسط عنکبوت های موتورهای جستجو برای تأیید ارتباط موضوعی خزیده می شود.
جزئیات برچسب H3
هدف
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H2 و H3 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.