
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
تعریف و معنی کلمه کلیدی - سئو چتر
کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که شما در یک صفحه وب برای بهینه سازی موتور جستجو هدف قرار می دهید. این یک پل بین محتوا و آنچه خوانندگان بالقوه در جستجوی آنلاین هستند ایجاد می کند.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
کلمات کلیدی دم بلند حاوی پنج کلمه یا بیشتر هستند و اغلب کمترین حجم جستجو را دارند. با این حال، این نوع کلمات کلیدی دارای هدف جستجوی بسیار خاصی هستند. کفش های دویدن آبی برای بچه ها، دوچرخه های برقی تاشو زیر 500 دلار و ماشین هایی با خطوط سفید مربوط به دهه 1980 نمونه هایی از کلیدواژه های دم بلند هستند.
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
منبع: https://seochatter.com/keyword-definition/
کلمات کلیدی دم متوسط \u200b\u200bشامل سه تا چهار کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی متوسطی دارند زیرا نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه گستردگی کمتری دارند. کفش های دویدن آبی، دوچرخه های برقی تاشو، و خودروهایی با خطوط سفید نمونه هایی از کلیدواژه های دم متوسط \u200b\u200bهستند.
کلمات کلیدی دم کوتاه (یا دانه) حاوی یک یا دو کلمه هستند و معمولاً حجم جستجوی بالایی دارند زیرا به یک دسته بندی کامل اشاره می کنند تا یک مورد خاص. کفش، دوچرخه برقی و اتومبیل نمونه هایی از کلمات کلیدی کوتاه هستند.
کلمه کلیدی چیست؟
سه نوع کلیدواژه اصلی وجود دارد: کلیدواژه های دم کوتاه، دم متوسط \u200b\u200bو دم بلند.
نویسنده: تیم تحریریه هادی جهانی