
بروزرسانی: 29 تیر 1404
تعریف و معنی نتایج جستجوی ارگانیک
نتایج جستجوی ارگانیک چیست؟
نتایج جستجوی ارگانیک لیست های بدون پرداختی هستند که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می شوند. نتایج جستجوی ارگانیک تبلیغات پولی را حذف نمی کنند، به این معنی که آنها فهرست های رایگان در SERP هستند که به دلیل ارتباطی که با عبارت جستجوی کاربر دارند ظاهر می شوند.
نتایج جستجوی ارگانیک شامل بسیاری از ویژگی ها برای کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات مرتبط برای درخواست هایشان است:
- قطعه های ویژه
- لیست های جستجوی ارگانیک
- نتایج غنی
- چرخ فلک های ویدیویی
- چرخ فلک های تصویری
- داستان های برتر
- مردم همچنین نتایج را می پرسند
- چیزهایی که باید بدانید
- پانل های دانش
- بسته های محلی
- نتایج محصولات محبوب
روش های خوب بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مانند سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، نوشتن محتوای باکیفیت که با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد، و شامل نشانه گذاری داده های ساختاریافته تنها تعدادی از عناصری هستند که برای رتبه بندی یک صفحه وب در آن نیاز دارید. ویژگی های مختلف نتایج جستجوی ارگانیک
به واژه نامه SEO مراجعه کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/organic-search-results-definition/