تعریف و معنی مرجع موضوعی
انتشار: فروردین 05، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

تعریف و معنی مرجع موضوعی

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید



منبع: https://seochatter.com/topical-authority-definition/

اقتدار موضوعی یک مفهوم مهم در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است، زیرا داشتن قدرت موضوعی بیشتر باعث می شود یک وب سایت رتبه بالاتری را در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط آسان تر کند. هنگامی که یک سایت مرجع اصلی موضوعی می شود، تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن (یا EAT) برای محتوای مرتبط با موضوع بهبود می یابد.

ایده مرجعیت موضوعی بر اساس متدولوژی سئوی معنایی است که فرآیند ایجاد عمق و معنا بیشتر موضوعی در محتوای وب سایت و همچنین به هم پیوستن صفحات وب مرتبط با اطلاعات منحصر به فرد و متخصص بر اساس موضوع یکسان است. در نتیجه، رتبه بندی کلمات کلیدی برای کل مجموعه موضوعی محتوا می تواند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش یابد، زیرا شواهد قوی از تخصص برای موضوع موضوع وجود دارد.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

مرجعیت موضوعی چیست؟

اقتدار موضوعی معیاری از اقتدار است که یک وب سایت از طریق تولید محتوای با کیفیت بالا در مورد یک موضوع خاص به دست می آورد. وب سایت هایی که حاوی مقالات آموزنده زیادی در مورد یک موضوع خاص هستند، عمق بیشتری از تخصص را نشان می دهند که به اعتبار موضوعی بالاتر ترجمه می شود.

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.