
بروزرسانی: 18 تیر 1404
تعریف و معنی سئو کپی رایتینگ
سئو کپی رایتینگ چیست؟
کپی رایتینگ سئو، تمرین نوشتن محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی است که برای خوانندگان انسانی و الگوریتم های موتور جستجو جذاب است. کپی رایتینگ سئو به افزایش رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) کمک می کند و علاقه خواننده را برای دریافت ترافیک، لینک ها، اشتراک گذاری ها، تبدیل ها و درآمد بیشتر برآورده می کند.
کپی رایتینگ سئو فراتر از فرآیندهای استاندارد بهینه سازی موتور جستجو با استفاده از زبان خلاق و چارچوب های کپی نویسی برای برانگیختن پاسخ خاصی از بازدیدکنندگان وب سایت است.
رتبه بندی بالا در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط با استفاده از تاکتیک های SEO برای به دست آوردن دید بیشتر موتور جستجوی وب سایت و ترافیک ارگانیک خوب است. با این حال، اگر بازدیدکنندگان پس از خواندن محتوا اقدامی انجام ندهند، این مزایا فقط معیارهای بیهودگی هستند.
کپی نویسی خوب سئو جنبه های زیر یک وب سایت را بهبود می بخشد، که به بهبود تجربه کاربر کمک می کند (یک عامل رتبه بندی کلیدی برای موتور جستجوی Google):
- افزایش نرخ کلیک SERP (CTR)
- زمان اقامت بالاتر
- نرخ پرش پایین تر
- بازدیدهای بیشتر از صفحه
- بک لینک های بیشتر
- اشتراک های اجتماعی بیشتر
- نظرات بیشتر
کپی رایتینگ سئو همچنین نتیجه کسب وکار را بهبود می بخشد زیرا تعداد سرنخ ها، مشتریان و فروش را از ترافیک جستجوی ارگانیک دریافتی وب سایت افزایش می دهد.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.
منبع: https://seochatter.com/seo-copywriting-definition/