تعریف مزرعه محتوا، معنی و مثال ها
انتشار: خرداد 26، 1402
بروزرسانی: 04 تیر 1404

تعریف مزرعه محتوا، معنی و مثال ها

ارائه بهترین نکات سئو ...

مزرعه محتوا چیست؟

سایت Made for AdSense نمونه بارز مالک سایتی است که از مزرعه محتوا استفاده می کند. و این نوع سایت ها در سراسر اینترنت هستند. سایت Made for AdSense با هدف نمایش تبلیغات Google AdSense و کسب درآمد از آنها به جای پیروی از بهترین شیوه های روزنامه نگاری ایجاد شده است. سایت های ساخته شده برای AdSense معمولا تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند و دستورالعمل های کیفیت Google را نقض می کنند.

واکنش موتورهای جستجو به مزارع محتوا

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع: https://seochatter.com/content-farm-definition/

برای شناسایی یک مزرعه محتوا می توانید به دنبال ویژگی های مزرعه محتوای زیر باشید:

  • حجم زیادی از محتوا در موضوعات مختلف تولید می شود که اغلب بر اساس عبارت های جستجو یا کلمات کلیدی رایج است.
  • این شرکت نویسندگان مستقلی را استخدام می کند که حقوق بسیار پایینی دریافت می کنند و ممکن است در موضوعاتی که در مورد آنها می نویسند تخصص یا تجربه نداشته باشند.
  • مزارع محتوا برای مقالاتی مانند 0.01 دلار تا 0.03 دلار برای هر کلمه هزینه های کمی دارند.
  • بهینه سازی موتور جستجو بر دقت واقعی، ارتباط، کیفیت محتوا و استانداردهای روزنامه نگاری سنتی اولویت دارد.
  • محتوا برای ایجاد درآمد تبلیغاتی با جذب بازدید از صفحه خوانندگان، کلیک های تبلیغاتی و فروش وابسته تولید می شود.
  • مقالات محتوایی با کیفیت پایین هستند که ممکن است نامربوط، نادرست، بد نوشته شده، تکراری یا سرقت ادبی از منابع دیگر باشند.

نمونه های مزرعه محتوایی

رسانه تقاضا

مزارع محتوا با تولید تعداد زیادی مقاله با کیفیت پایین در موضوعات مختلف کار می کنند که برای کلمات کلیدی با استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه شده اند. فرآیند تولید محتوا به این صورت است که تعداد زیادی مقاله در سریع ترین زمان ممکن در رتبه های بالایی در موتورهای جستجو قرار گیرند.

طبق تحقیقات، Demand Media (در حال حاضر Leaf Group) یکی از بزرگترین نمونه های مزرعه محتوا است. این شرکت یک مزرعه محتوایی ۲۰۰ میلیون دلاری در سال راه اندازی می کرد که روزانه ۴۰۰۰ مقاله را با بازی نویسندگان آزاد تولید می کرد تا مقالاتی را با نرخ پایین بر اساس کلمات کلیدی که مردم در گوگل جستجو می کردند و ارزش آن عبارات جستجو برای درآمد تبلیغاتی تولید کند. .