انواع کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل (4 نوع تطبیق توضیح داده شده است)
انتشار: اردیبهشت 21، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404

انواع کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل (4 نوع تطبیق توضیح داده شده است)

امیدوارم از این راهنمای در مورد انواع کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل لذت برده باشید.

بهترین نوع تطبیق کلمه کلیدی برای تبلیغات گوگل، Broad Match است. نوع تطابق گسترده، تنظیمات پیش فرض Google Ads است و به تبلیغات شما اجازه می دهد تا در نتایج جستجو برای پرسش های مرتبط با معنای کلمات کلیدی شما نمایش داده شوند، اما لزوماً حاوی عبارات دقیق نیستند.

همانطور که در این راهنمای دیگر در مورد کلمات کلیدی منفی توضیح داده شد، هنگام انتخاب تطابق کلمات کلیدی منفی برای کمپین های جستجوی Google AdWords، می توانید از تطابق گسترده، تطابق عبارت یا تطابق دقیق برای کلمات کلیدی منفی استفاده کنید. نوع پیش فرض Negative Broad Match است. برای استفاده از تطابق عبارت منفی، نقل قول ها را در اطراف کلمه کلیدی خود اضافه کنید و برای استفاده از نوع تطابق دقیق منفی، براکت هایی را در اطراف خود اضافه کنید. .

  • تطابق گسترده منفی: اگر جستجو حاوی تمام عبارات کلیدواژه منفی باشد، تبلیغات نشان داده نخواهد شد، حتی اگر این عبارات به ترتیب متفاوتی باشند. دستور خاصی لازم نیست.
  • تطابق عبارت منفی: اگر جستجو حاوی کلمات کلیدی دقیق به همان ترتیب باشد، تبلیغات نشان داده نخواهد شد. نحو شامل نقل قول هایی در اطراف کلمه کلیدی شما مانند "iPhone" است.
  • تطابق دقیق منفی: اگر جستجو حاوی کلمات کلیدی دقیق باشد، به همان ترتیب، بدون کلمات اضافی، تبلیغات نشان داده نخواهد شد. نحو شامل براکت هایی در اطراف کلمه کلیدی شما مانند [iPhone].

نوع تطبیق کلمه کلیدیمعیارهای تطبیقجستجوهای تبلیغات گوگل
مسابقه گستردهتطبیق سستتبلیغات گوگل در جستجوهایی که به کلمه کلیدی مربوط می شوند نشان داده می شود.
تطبیق عبارتتطبیق متوسطتبلیغات گوگل در جستجوهایی که معنی کلمه کلیدی را در بر می گیرند نشان می دهد.
مطابقت کاملتطبیق تنگتبلیغات گوگل در جستجوهایی که همان معنای کلمه کلیدی هستند نشان داده می شود.
تطابق کلمه کلیدی منفیتطبیق را حذف کنیدتبلیغات گوگل در جستجوهایی که حاوی کلمه کلیدی هستند نمایش داده نمی شود.

کدام نوع تطبیق کلمه کلیدی برای تبلیغات گوگل بهترین است؟

استفاده از «تطابق گسترده» با «مناقصه هوشمند» به Google این امکان را می دهد تا سریعاً بفهمد که کدام عبارت جستجو برای تبلیغات شما بهتر عمل می کند تا بتوانید بالاترین بازگشت سرمایه را برای کمپین های خود داشته باشید. برای جزئیات بیشتر در مورد استفاده از شبکه نمایش گوگل برای تبلیغ کسب و کار خود، این راهنمای مرتبط در کمپین های نمایش هوشمند را ببینید.

خلاصه انواع کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل

Google Broad Match را توصیه می کند زیرا به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید در حالی که زمان کمتری را صرف ایجاد فهرست های کلیدواژه پیچیده می کنید که از شما می خواهد انواع تطابق دیگر، از جمله تطابق دقیق، تطابق عبارت یا تطابق منفی را مشخص کنید.

نوع تطابق گسترده، نوع پیش فرض Google Ads است و با Smart Bidding بهترین کار را می کند، این قابلیتی است که از یادگیری ماشینی برای بهینه سازی تبلیغات شما برای تبدیل در هر حراجی استفاده می کند، بنابراین نیازی به ایجاد فهرست های پیچیده کلمات کلیدی با استفاده از Phrase Match یا انواع تطابق دقیق

در این مقاله با انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز آشنا خواهید شد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع: https://seochatter.com/keyword-match-types-google-ads/

با این حال، برای اطمینان از اینکه ترافیک تا حدودی مرتبط است، گوگل فعالیت های جستجوی هر کاربر، محتوای صفحه فرود و سایر کلمات کلیدی در گروه تبلیغاتی شما را نیز در نظر می گیرد تا بهترین ارزیابی را انجام دهد که کلمه کلیدی Broad Match برای کدام عبارت های جستجو باید ظاهر شود. برای در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP).