مثال لینک Nofollow:
مثال پیوند حمایت شده:
طبق دستورالعمل های موتور جستجوی گوگل، شما باید لینک های خروجی را که در ازای بک لینک پرداخت می شوند یا به نوعی ارزش داده می شوند، واجد شرایط باشید تا خزنده ها رابطه با صفحه پیوند شده را درک کنند. در غیر این صورت، دامنه شما یا صفحه پیوند دهنده ممکن است جریمه پیوند غیرطبیعی برای شرکت در یک طرح پیوند دریافت کند.
امیدوارم از این راهنمای توضیح انواع لینک های نوفالو در سئو لذت برده باشید.
<a href=" rel="ugc sponsored" /><a href=" rel="nofollow ugc" /><a href=" rel="sponsored nofollow" />
درباره لینک های Nofollow بیشتر بدانید
اولین نوع پیوندهای nofollow یک تگ لنگر است که شامل ویژگی rel=”nofollow” است. این ویژگی پیش فرض HTML است که باید برای پیوندهای nofollow استفاده شود، زمانی که مقادیر دیگر اعمال نمی شوند. تگ nofollow به موتورهای جستجو مانند گوگل دستور می دهد که سایت شما را با صفحه پیوند داده شده مرتبط نکنند یا ارزش صفحه را برای سئو (یعنی ارزش لینک) ارسال نکنند.
نوع دیگری از پیوندهای nofollow ویژگی rel=”sponsored” است. این ویژگی HTML به گوگل و سایر موتورهای جستجو اطلاع می دهد که لینک به عنوان بخشی از یک آگهی تبلیغاتی، حمایت مالی یا سایر قراردادهای جبرانی (یعنی بک لینک های پولی) ایجاد شده است.
<a href=" rel="ugc" />
4. پیوندهای چندگانه ارزش مرتبط
نوع نهایی پیوند nofollow استفاده از بیش از یک مقدار rel در یک هایپرلینک است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید لینک های برگشتی را با چندین مقدار rel برچسب گذاری کنید تا به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پیوندها در یک صفحه وب برای اهداف مختلف ایجاد شده اند، مانند یک لینک که از محتوای تولید شده توسط کاربر می آید و حمایت مالی می شود.
لینک محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) نمونه دیگری از لینک nofollow در بهینه سازی موتورهای جستجو است. ویژگی rel=”ugc” باید در تگ های لنگر که بخشی از محتوای تولید شده توسط کاربر مانند نظرات وبلاگ و پست های انجمن هستند استفاده شود.
مثال پیوند UGC:
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) انواع مختلف لینک های nofollow در سئو را توضیح می دهد.
<a href=" rel="nofollow" />
2. Rel=پیوندهای حمایت شده
علاوه بر این، استفاده از چندین مقدار rel در پیوند nofollow به آن اجازه می دهد تا با سرویس هایی که ویژگی های جدید را پشتیبانی نمی کنند، سازگار باشد.
لینک های زیر بیشتر در مورد لینک های nofollow و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه انواع لینک Nofollow برای SEO
در زیر، فهرستی از انواع لینک های nofollow را با اصطلاحات و تعاریف آن ها مشاهده می کنید تا بتوانید نحوه اعمال این بک لینک ها در سئو را درک کنید.