انواع تگ های هدر در سئو (سرفصل های H1-H6 توضیح داده شده است)
انتشار: اسفند 02، 1401
بروزرسانی: 29 تیر 1404

انواع تگ های هدر در سئو (سرفصل های H1-H6 توضیح داده شده است)

با این حال، بهینه سازی تگ های H3 برای SEO با گنجاندن عبارات کلیدی منطبق جزئی، تغییرات کلمه کلیدی، مترادف ها و کلمات مرتبط با معنایی برای تقویت ارتباط موضوعی محتوا، همچنان یک تمرین خوب است.

اولین نوع تگ هدر در سئو، تگ H1 است. این بالاترین سطح سرصفحه ای است که می توانید در یک صفحه قرار دهید و یکی از اولین عناصر HTML است که خزنده های موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل موضوع اصلی SEO برای محتوا استفاده می کنند.

همانطور که متوجه شدید، انواع مختلف تگ هدر در زمینه بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. به همین دلیل مهم است که اصطلاحات و تعاریف خاصی از هر نوع تگ هدر را درک کنید تا بدانید که چگونه می توان آنها را به بهترین نحو در استراتژی سئوی خود به کار برد.



منبع: https://seochatter.com/types-of-header-tags-in-seo/تگ های H3 نیز نمونه ای از تگ های هدر در سئو هستند. برخلاف دو نوع عنوان قبلی، تگ H3 وزن قابل توجهی از نظر عملکرد موتور جستجو ندارد.

توجه: بخش منابع در انتهای این صفحه شامل پیوندی به راهنمای است که به شما می آموزد چگونه تمام تگ های هدر را به درستی برای سئو بهینه کنید. حتماً آن صفحه را برای درک عمیق تر برای بهینه سازی موتور جستجو بخوانید.

برچسب H2 برای زیرعنوان کلمات کلیدی