یک مثال رایج که این را در عمل نشان می دهد، یک صفحه وب است که بر تعریف یا معنای یک کلمه متمرکز شده است. صفحاتی که کلمات کلیدی را در اطراف تعاریف هدف قرار می دهند، همانطور که در واژه نامه SEO ما پیدا می کنید، معمولاً بین 50 تا 100 کلمه طول دارند. دیگر، و محتوا از یک صفحه تعریف ساده خارج از موضوع خواهد شد و به احتمال زیاد در رتبه بندی گوگل برای هدف کلمه کلیدی خود با مشکل مواجه خواهد شد.
تجزیه و تحلیل رقبا
اجرای تجزیه و تحلیل محتوا ممکن است نشان دهد که شما به محتوای بیشتری برای سئو نیاز ندارید، بلکه به محتوای بهینه سازی شده بهتر برای موتورهای جستجو نیاز دارید. شاید شما از کلمات کلیدی هدف خود در بهترین مکان های سئوی درون صفحه استفاده نمی کنید یا تعداد دفعات کافی در متن را ندارید. یا ممکن است محتوای شما زمان تعامل و نرخ پرش ضعیفی داشته باشد، که سیگنال های تجربه کاربری هستند که می توانند نشان دهند بازدیدکنندگان از محتوا لذت نمی برند و نیاز به بهبود دارد.
ارائه بهترین نکات سئو ...
آیا محتوای بیشتر برای سئو بهتر است؟
میانگین طول محتوای 10 نتیجه جستجوی برتر گوگل 2200 کلمه است. و مقالاتی با میانگین 2500 کلمه بیشترین دامنه های ارجاع دهنده پیوند را دارند که نشان دهنده ارتباط قوی بین طول محتوای شما و تعداد بک لینک هایی است که به آن اشاره می کنند.
در این مقاله، چگونگی تاثیر طول محتوا بر سئو و چگونگی یافتن طول محتوای ایده آل برای وب سایت خود را بررسی خواهیم کرد.
تحقیقات نشان می دهد که (به طور متوسط) هر چه محتوا طولانی تر باشد، کلمات کلیدی سئو بیشتری می تواند رتبه بندی کند، بک لینک های بیشتری دریافت می کند و اشتراک های اجتماعی بیشتری در سراسر وب به دست می آورد.
محتوا یکی از مهمترین فاکتورهای سئو است. محتوا به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما چیست و ارزش و اطلاعاتی را برای مخاطبان هدف شما فراهم می کند. محتوا همچنین به شما کمک می کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بندی کنید، بک لینک جذب کنید و اعتبار و اعتبار خود را افزایش دهید.
تحلیل محتوا فرآیند ارزیابی کیفیت و عملکرد محتوای موجود شما است. می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics، Google Search Console، Semrush On Page SEO Checker و غیره برای اندازه گیری ترافیک، رتبه بندی، تبدیل ها و معیارهای سئوی درون صفحه خود استفاده کنید. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Yoast SEO یا SEOptimer برای بررسی طول و خوانایی محتوای خود و همچنین امتیاز چگالی کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
برای مثال، اگر شخصی بخواهد چیزی بخرد، ممکن است محتوای کوتاه تر و مختصرتری را ترجیح دهد که فقط ویژگی ها و مزایای محصول را به نمایش بگذارد. با این حال، اگر آنها می خواهند یاد بگیرند که چگونه کاری انجام دهند، ممکن است محتوای طولانی تر و جامع تر را ترجیح دهند که موضوع را به طور عمیق توضیح دهد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن بهترین کلمات کلیدی برای محتوا و وب سایت شما است. می توانید از ابزارهایی مانند Ahrefs، Semrush یا Moz برای تجزیه و تحلیل حجم جستجو، دشواری و هدف هر کلمه کلیدی استفاده کنید. به طور معمول، هر چه حجم جستجو بیشتر باشد، محتوای بیشتری برای سئو نیاز دارید زیرا رقابت بسیار بالاتر خواهد بود.
تجزیه و تحلیل هدف جستجو
اگر می خواهید عمیق تر به این موضوع بپردازید، از صفحه دیگر ما در مورد تعداد کلمات سئو بازدید کنید. در آنجا، توصیه های بیشتری در مورد حداقل تعداد کلمات برای هدف قرار دادن محتوای SEO خود دریافت خواهید کرد.
خلاصه ای برای اگر محتوای بیشتر برای سئو بهتر است
طول محتوا تعداد کلمات یا کاراکترهای صفحه وب یا مقاله شما است. و مطالعات موردی متعددی توسط برندهای بزرگ در صنعت سئو مانند Ahrefs، Semrush، HubSpot، SEO.co، Search Engine Land و serpIQ منتشر شده است که همگی تایید می کنند که محتوای بیشتر برای سئو بهتر است.
محتوای بیشتر برای سئو بهتر است زیرا محتوای بیشتر به طور متوسط \u200b\u200bبرای تعداد بیشتری از کلمات کلیدی رتبه بالاتری را در موتورهای جستجو ایجاد می کند. محتوای طولانی تر همچنین تعداد بک لینک های دریافتی یک صفحه وب را افزایش می دهد که یک فاکتور رتبه بندی مهم برای سئو است. با این حال، طول محتوای مطلوبی وجود ندارد که بتواند موفقیت سئو را تضمین کند. این به عوامل مختلفی مانند موضوع، صنعت، رقابت، قصد کاربر و موارد دیگر بستگی دارد. با پیروی از دستورالعمل های کلی در این صفحه، می توانید طول محتوای ایده آل برای صفحات وب خود را پیدا کنید.
اما آیا محتوای بیشتر به معنای سئوی بهتر است؟ آیا طول محتوای مطلوبی وجود دارد که بتواند رتبه و دیده شدن شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد؟ پاسخ به این سادگی نیست. این به عوامل مختلفی مانند موضوع، صنعت، رقابت، قصد کاربر و موارد دیگر بستگی دارد.
هدف جستجو هدف یا هدفی است که در پشت پرس و جوی کاربر قرار دارد. شما باید درک کنید که کاربر هنگام جستجوی کلمه کلیدی برای استفاده به عنوان راهنمای شما برای طول محتوا، می خواهد به چه چیزی دست یابد یا یاد بگیرد.