آیا سئو می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد؟ (اگر چنین است، چگونه)
انتشار: خرداد 31، 1402
بروزرسانی:
29 تیر 1404
آیا سئو می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد؟ (اگر چنین است، چگونه)
برای ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند SEO برای افزایش نرخ تبدیل، باید:
تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای خود استفاده کنید.
تحقیقات مخاطبان را انجام دهید و نیازها، نکات دردناک و ترجیحات آنها را درک کنید.
محتوایی ایجاد کنید که با هدف کاربر و مرحله سفر خریدار مطابقت داشته باشد.
از عناوین جذاب، زیرعنوان، نقاط گلوله، تصاویر، ویدیوها و سایر عناصر استفاده کنید تا محتوای خود را اسکن و مصرف کنید.
از تکنیک های داستان گویی استفاده کنید تا محتوای خود را احساسی و خاطره انگیز کنید.
از شواهد اجتماعی، توصیفات، مطالعات موردی، آمار و سایر عناصر استفاده کنید تا محتوای خود را معتبر و قابل اعتماد کنید.
محتوای خود را به طور منظم به روز کنید و آن را تازه و مرتبط نگه دارید.
سرعت سایت زمانی است که طول می کشد تا وب سایت شما در یک مرورگر یا دستگاه بارگذاری شود. این یکی از عوامل رتبه بندی است که موتورهای جستجو برای ارزیابی عملکرد وب سایت و تجربه کاربری شما از آن استفاده می کنند. همچنین یکی از عواملی است که بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد.
با ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند، می توانید رتبه خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید، ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید و بهینه سازی نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید.
5. سئو فراخوانی برای اقدام شما را افزایش می دهد
برخی از مسائل رایج عبارتند از:
تصاویر بزرگ یا بهینه نشده
جاوا اسکریپت یا CSS بیش از حد یا مسدود کننده رندر.
تغییر مسیرهای غیر ضروری یا لینک های خراب.
میزبانی وب یا زمان پاسخگویی سرور ضعیف است.
استفاده بیش از حد از فیلم ها
میزبان وب کند.
افزونه های وب سایت بسیار زیاد است.
سئو می تواند نرخ تبدیل شما را با جذب بازدیدکنندگان مرتبط تر و فعال تر که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، بهبود بخشد. سئو همچنین می تواند با ترغیب بازدیدکنندگان برای انجام اقدام، در ایجاد تبدیل وب سایت بسیار مؤثر باشد. با استفاده مؤثر از سئو همانطور که در این راهنما توضیح داده شد، می توانید جنبه های مختلف وب سایت خود را که بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد، مانند هدف کاربر، سرعت سایت، دستگاه های تلفن همراه، CTA و محتوا بهینه کنید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
آن مثال را با کسی که برای «بهترین لوله کش نزدیک من» جستجو می کند مقایسه کنید. آنها قصد معامله دارند و می خواهند یک ارائه دهنده خدمات استخدام کنند. بنابراین، شما باید یک صفحه وب ایجاد و بهینه سازی کنید که خدمات لوله کشی، جزئیات تماس و قیمت شما را فهرست می کند تا به رتبه بندی گوگل برای درخواست جستجو و تبدیل آن بازدیدکنندگان به سرنخ، مشتری یا فروش کمک کند.
محتوا هسته اصلی سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل است. محتوا چیزی است که بازدیدکنندگان شما را جذب، اطلاع رسانی، سرگرمی و ترغیب می کند تا در وب سایت شما اقدام کنند.
آیا سئو می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد؟
با بهینه سازی وب سایت خود برای دستگاه های تلفن همراه، می توانید رتبه خود را در نتایج جستجوی تلفن همراه بهبود بخشید، ترافیک تلفن همراه خود را افزایش دهید و نرخ تبدیل تلفن همراه خود را افزایش دهید.
4. SEO محتوای جذاب و با ارزش ایجاد می کند
سئو می تواند نرخ تبدیل شما را با جذب بازدیدکنندگان مرتبط تر و فعال تر که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، بهبود بخشد. سئو همچنین می تواند با ترغیب بازدیدکنندگان برای انجام اقدام، در ایجاد تبدیل وب سایت بسیار مؤثر باشد.
چگونه سئو می تواند نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد
1. SEO برای هدف کاربر بهینه می شود
ایجاد محتوای جذاب و با ارزش کلیدی برای سئو و نرخ تبدیل است. محتوای جذاب به معنای محتوایی است که توجه و علاقه بازدیدکنندگان شما را جلب کرده و حفظ می کند. محتوای ارزشمند به معنای محتوایی است که اطلاعات مفید، راه حل ها یا مزایایی را در اختیار بازدیدکنندگان شما قرار می دهد تا احساس نکنند برای برآورده کردن نیازهای خود مجبور به بازدید از وب سایت های دیگر هستند.
به عنوان مثال، اگر کسی عبارت "چگونه شیر آب نشتی را تعمیر کنیم" را جستجو می کند، قصد اطلاعاتی دارد و می خواهد یاد بگیرد که چگونه مشکل خود را حل کند. بنابراین، صفحه وب شما باید راهنمای گام به گام نحوه تعمیر شیر آب را فهرست کند.
به گفته گوگل، 53 درصد از کاربران موبایل سایتی را که بیش از سه ثانیه طول می کشد، رها می کنند. یک سایت کند می تواند بازدیدکنندگان شما را ناامید کند، نرخ پرش شما را افزایش دهد، اعتبار را کاهش دهد و نرخ تبدیل را کاهش دهد.
با بهبود CTA خود با SEO، می توانید نرخ کلیک (CTR) و تبدیل خود را برای افزایش رهبران، مشتریان و فروش افزایش دهید.
خلاصه ای از اگر سئو می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
آیا سئو می تواند نرخ تبدیل من را بهبود بخشد؟
بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه برای سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل بسیار مهم است. بهینه سازی موبایل به این معنی است که وب سایت خود را در اندازه ها و پلتفرم های مختلف صفحه نمایش، پاسخگو، کاربرپسند و سریع کنید.
با ایجاد محتوایی که مطابق با هدف کاربر باشد، می توانید ارتباط و اعتبار خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و نرخ کلیک (CTR) و زمان ماندن خود را بهبود بخشید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان خود را در سفر خریدار راهنمایی کنید و آنها را متقاعد کنید که اقدام کنند.
2. سئو سرعت سایت را بهبود می بخشد
CTA ها برای بهینه سازی نرخ تبدیل ضروری هستند زیرا به بازدیدکنندگان شما می گویند که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند و چگونه به اهداف خود دست یابند. بدون CTA های واضح و قانع کننده، بازدیدکنندگان شما ممکن است ندانند که چه اقدامی را می خواهید انجام دهند یا چرا باید آن را انجام دهند.
با رفع این مشکلات، می توانید سرعت سایت خود را بهبود بخشید و عملکرد و قابلیت استفاده وب سایت خود را افزایش دهید تا به افزایش نرخ تبدیل با سئو کمک کنید.
3. SEO باعث بهبود تبدیل در دستگاه های تلفن همراه می شود
همچنین به معنای پیروی از بهترین شیوه ها و دستورالعمل ها برای سئوی موبایل است، مانند:
استفاده از طراحی سازگار با موبایل که با دستگاه ها و جهت گیری های مختلف سازگار است.
استفاده از فونت ها، تصاویر و دکمه های خوانا که خواندن و ضربه زدن آسان است.
اجتناب از پنجره های بازشو، فلاش یا سایر عناصری که ممکن است در تجربه کاربر اختلال ایجاد کنند.
استفاده از داده های ساخت یافته و نشانه گذاری طرحواره برای بهبود نتایج جستجوی شما.
هدف کاربر هدف یا هدفی است که در پشت پرس و جوی جستجوی کاربر قرار دارد. زمانی که از موتور جستجو استفاده می کنند، نشان دهنده چیزهایی است که می خواهند بدانند، انجام دهند یا بخرند.
برای بهینه سازی برای هدف کاربر، شما باید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و انواع مختلف هدف جستجو را درک کنید: اطلاعاتی، ناوبری، معاملاتی و تجاری.
محتوا می تواند در قالب های مختلفی مانند متن، تصویر، ویدئو، پادکست، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی و غیره باشد تا بازدیدکنندگان وب سایت را جذب کند.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی وب سایت ها برای بهبود دید و رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ است. نرخ تبدیل درصدی از بازدیدکنندگان وب سایت است که اقدام مورد نظر خود را انجام می دهند، مانند پر کردن فرم، خرید یک محصول یا اشتراک در یک سرویس.