
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
آیا سئو به رشد کسب و کار من کمک می کند؟ (اگر چنین است، چگونه)
با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی، می توانید تشخیص دهید که مخاطب هدف شما از چه کلمات و عباراتی برای جستجوی اطلاعات، محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما استفاده می کند. همچنین می توانید از ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console برای تجزیه و تحلیل رفتار، اولویت ها، نیازها و چالش های مخاطبان خود استفاده کنید.
سئو یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند و ضروری است که می تواند به رشد کسب و کار شما و رسیدن به اهداف آنلاین شما کمک کند. سئو می تواند به شما کمک کند تا دید آنلاین خود را افزایش دهید، به مخاطبان مناسب دست یابید، سرنخ های واجد شرایط را به ارمغان بیاورید، سرنخ ها را تبدیل کنید، آگاهی از برند را بهبود ببخشید، اعتماد و اعتبار را افزایش دهید، رقبا را شکست دهید و ارزش بلندمدت ارائه دهید. با این حال، سئو یک کار یکبار مصرف یا آسان نیست. نیاز به تحقیق، برنامه ریزی، اجرا، نظارت و بهبود دارد. اما اگر سئو را در اولویت قرار دهید، می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند تا به یک رهبر برتر در صنعت خود تبدیل شوید.
طبق گفته BrightEdge، ترافیک ارگانیک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را تشکیل می دهد. در نتیجه، ترافیک ارگانیک با ارزش تر از ترافیک پولی است زیرا هدفمندتر، سازگارتر و مقرون به صرفه تر است. افرادی که از منابع ارگانیک به وب سایت شما می آیند به احتمال زیاد به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند و قصد خرید بیشتری دارند.
4. SEO می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را تبدیل کنید
آگاهی از برند همچنین می تواند به شناخت برند منجر شود، که توانایی مخاطبان شما برای شناسایی برند شما در میان سایر رقبا است. شناخت برند می تواند منجر به وفاداری به برند شود، یعنی تمایل مشتریان شما به انتخاب برند شما نسبت به دیگران و توصیه آن به دیگران.
6. سئو باعث افزایش اعتماد و اعتبار می شود
SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این فرآیند بهبود دید و عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل است. سئو می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک، سرنخ ها و فروش بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.
در این مقاله، ما به این سوالات پاسخ می دهیم و 9 راه اثبات شده را به شما نشان می دهیم که چگونه سئو می تواند به رشد کسب وکار شما کمک کند.
آیا سئو به رشد کسب و کار من کمک می کند؟
هنگامی که در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بالایی کسب کردید، می توانید از جریان ثابتی از ترافیک ارگانیک، سرنخ ها و فروش برای مدت طولانی لذت ببرید بدون اینکه لزوماً زمان یا پول بیشتری برای کمپین سئو سرمایه گذاری کنید.
البته این بدان معنا نیست که وقتی به رتبه های بالا رسیدید می توانید سئو را نادیده بگیرید یا از آن غافل شوید. برای حفظ یا بهبود رتبه خود همچنان باید استراتژی سئوی خود را به طور مرتب نظارت و به روز کنید. شما همچنین باید با تغییر رفتار کاربر و الگوریتم های موتور جستجو سازگار شوید.
اما سئو دقیقا چگونه به رشد کسب و کار شما کمک می کند؟ مزایای سئو برای کسب و کار شما چیست؟ و چگونه می توانید سئو را به طور موثر برای کسب و کار خود پیاده سازی کنید؟
اعتماد و اعتبار همچنین می تواند به شهرت منجر شود، که تصور کلی است که مخاطبان شما از کسب و کار شما دارند. شهرت می تواند بر رضایت، حفظ و حمایت مشتری شما تأثیر بگذارد.
7. سئو به شما کمک می کند تا رقبا را شکست دهید
یکی دیگر از مزایای سئو برای کسب و کار شما این است که می تواند به شما در تبدیل سرنخ ها به مشتری کمک کند. تبدیل به عملی اطلاق می شود که می خواهید بازدیدکنندگانتان در وب سایت شما انجام دهند، مانند ثبت نام در خبرنامه، دانلود کتاب الکترونیکی، درخواست قیمت یا خرید.
با کسب رتبه بالا در گوگل، یاهو و بینگ برای کلمات کلیدی مرتبط، می توانید قدرت و تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید. موتورهای جستجو مانند گوگل از سیگنال های مختلفی مانند بک لینک، بررسی، رتبه بندی و غیره برای ارزیابی کیفیت و ارتباط وب سایت شما استفاده می کنند. بنابراین، هرچه رتبه وب سایت شما بالاتر باشد، برای موتورهای جستجو و کاربران قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر می رسد.
سئو با ایجاد ارزش ویژه بلندمدت برای برند شما، بهینه سازی دید آنلاین شما، افزایش ترافیک وب سایت و ارجاع ارجاع بیشتر به کسب و کار شما کمک می کند. در نتیجه، سئو به کسب و کار شما در تعداد سرنخ، فروش و تبدیل کمک می کند.
چگونه سئو به رشد کسب و کار شما کمک می کند
1. SEO باعث افزایش دید آنلاین شما می شود
یکی دیگر از مزایای سئو برای کسب و کار شما این است که به شما کمک می کند رقبا را شکست دهید. رقابت به کسب وکارها یا وب سایت هایی گفته می شود که برای کلمات کلیدی مشابه رتبه بندی می شوند و مخاطبان مشابه شما را هدف قرار می دهند.
با رتبه بندی بالاتر از رقبای خود در SERP برای کلمات کلیدی مرتبط، می توانید مزیت رقابتی به دست آورید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. همچنین می توانید از تکنیک های سئو مانند تجزیه و تحلیل رقبا، تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل شکاف محتوا و غیره برای شناسایی و بهره برداری از نقاط ضعف و فرصت های رقبا استفاده کنید.
ارائه بهترین نکات سئو ...
منبع: https://seochatter.com/will-seo-help-my-business-grow/
سئو همچنین می تواند به افزایش اعتماد و اعتبار کسب و کار شما کمک کند. اعتماد و اعتبار عواملی هستند که بر درک مخاطبان شما از کسب و کار شما و میزان احتمال انجام تجارت با شما تأثیر می گذارند.
بنابراین، باید وب سایت خود را برای کلمات کلیدی بهینه کنید که با هدف مخاطبان، اهداف تجاری و قالب محتوای شما مطابقت داشته باشد. همچنین باید محتوای باکیفیت، مرتبط و آموزنده ایجاد کنید که به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد و ارزش و راه حل ارائه دهد.
2. سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا به مخاطب مناسب برسد
با پیشی گرفتن از رقبای خود در سئو، می توانید سهم بازار خود را نیز افزایش دهید، که درصدی از مشتریان یا فروش شما نسبت به کل بازار است. سهم بازار می تواند بر سودآوری، رشد و پایداری شما تأثیر بگذارد.
8. سئو ارزش بلند مدت ارائه می دهد
یکی دیگر از مزایای سئو برای کسب و کار شما این است که به شما کمک می کند به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید. مخاطب مناسب گروهی از افرادی است که به احتمال زیاد به کسب و کار شما علاقه مند می شوند و مشتری شما می شوند.
نویسنده: تیم تحریریه هادی جهانی